
Articole care fac referire la Andrei Tripsa


Cu HERMOSA există viață şi după vacanță. Next Advertising și HERMOSA lansează campania de promovare a colecției de toamnă

E nevoie de o ţară întreagă să crești o echipă de fotbal mare. Altex și Next Advertising susțin cu mândrie Echipa Națională și suporterii români la EURO 2024

Naționala Feminină de Fotbal continuă campania împotriva stereotipurilor: Modele de Femeie – ediția 2024 – ALBUM DE FAMILIE

Next Advertising și Hermosa lansează campania Atelierul de complimente - o invitație dedicată tuturor femeilor ce încurajează schimbul sincer de aprecieri

Next Advertising și FRF lansează Modele de Femeie 2023. O campanie pentru normalizarea prezenței femeilor în fotbal și oriunde, semnată de Naționala Feminină de Fotbal a României

Trenta Pizza și Chef Alex Petricean fac pizza cu ingrediente românești pentru românul din italianul din tine

Pentru a încuraja tinerii să iasă afară și să facă mai multă mișcare, la Trenta Pizza se poate plăti pizza cu trickuri

Fortuna Rollercoaster. Cum vorbești cu cineva despre o experiență pe care nu a trăit-o niciodată? Printr-un carusel al emoțiilor sportive
![[Comunicare ca la carte] Andrei Tripșa, despre noile generatii de studenti: Sunt mult mai putin romantici decat eram noi, dar cred ca e un lucru bun](https://media.iqads.ro/2021/12/tripsa-cover-410.jpg)
[Comunicare ca la carte] Andrei Tripșa, despre noile generatii de studenti: Sunt mult mai putin romantici decat eram noi, dar cred ca e un lucru bun

Fortuna pariază pe femeile din România. ”Fetele fotbalului românesc au reușit într-un domeniu dedicat bărbaților și noi toți avem nevoie să ne inspiram din efortul și pasiunea lor”

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

Andreea Sandu: Ne-am dat seama ca puterea noastra consta in a aduna in jurul nostru talente valoroase din diverse “cercuri” de expertiza

Un muzeu al recunostintei si al gandurilor bune. Campania Bringo da microfonul consumatorilor si le raspunde direct, relaxat si uman

Campania Bringo pe timp de pandemie: "Provocarea a fost să redăm emoția când punga de cumpărături era întinsă de la un metru și zâmbetul nu se vedea de mască"
![[Scoala ADC*RO] Ioana Adamescu: E nevoie de mai mult umor real, mai mult insight și mai multă ieșire din rețete, fără frica de ce o să zică lumea](https://media.iqads.ro/2020/07/aspgwfax-cover-410.jpg)
[Scoala ADC*RO] Ioana Adamescu: E nevoie de mai mult umor real, mai mult insight și mai multă ieșire din rețete, fără frica de ce o să zică lumea

Andrei Tripșa, la înfrățirea creativă cu Next Advertising: "Calitatea campaniilor va depinde în bună măsură de cât de diferite sunt creierele care vor sta la aceeași masă"
![[Concluziile lui 2018] Cezar Panait: Celebrul “disruption” s-a mutat in stirile reale, publicitatea pare mic copil](https://media.iqads.ro/2018/12/img-0624-222-cover-410.jpg)