
Articole care fac referire la Andreea Strachina


Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări

Kaleidoscope Proximity relanseaza pe piata brandul de mancare pentru caini Skipper de la Nordic Petfood
![[Premiile FIBRA #1] Shortlist FIBRA - Kaleidoscope Proximity - Dew the grind / Mountain Dew / PepsiCo](https://media.iqads.ro/2016/05/md-grind-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA #1] Shortlist FIBRA - Kaleidoscope Proximity - Dew the grind / Mountain Dew / PepsiCo
![[FIBRA #1] Drawing the line: the best jury ever to come to Romania, 96 speakers, 99 awards for campaigns developed in the last 2 years, 4 days and many months of preparation](https://media.iqads.ro/2016/05/imagine-trofeu-full1-cover-8001-cover-410.jpg)
[FIBRA #1] Drawing the line: the best jury ever to come to Romania, 96 speakers, 99 awards for campaigns developed in the last 2 years, 4 days and many months of preparation
![[Premiile FIBRA #1] Tragem linie: cel mai bun juriu prezent vreodata in Romania, 96 de speakeri, 99 premii pentru campaniile din ultimii doi ani, 4 zile, multe luni de pregatire](https://media.iqads.ro/2016/05/imagine-trofeu-full1-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA #1] Tragem linie: cel mai bun juriu prezent vreodata in Romania, 96 de speakeri, 99 premii pentru campaniile din ultimii doi ani, 4 zile, multe luni de pregatire
![[Conferintele FIBRA] Andreea Strachina (Kaleidoscope Proximity): Daca folositi big data, nu inseamna ca oamenii nu mai simt emotia](https://media.iqads.ro/2016/05/img-1081-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Andreea Strachina (Kaleidoscope Proximity): Daca folositi big data, nu inseamna ca oamenii nu mai simt emotia
![[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii](https://media.iqads.ro/2016/04/spotlight-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii

Sa-i dam Americii internetul grandios de altadata! O poveste extinsa pe Chrome ce se scrie cu fiecare download
![[Brandul si eul] Andreea Strachina: Din 2012, regulile jocului s-au schimbat definitiv. Si pentru branduri, si pentru brandul personal. O mare, mare democratizare](https://media.iqads.ro/2016/02/andreea-strachina-cover-410.jpg)
[Brandul si eul] Andreea Strachina: Din 2012, regulile jocului s-au schimbat definitiv. Si pentru branduri, si pentru brandul personal. O mare, mare democratizare

Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Andreea Strachina (Kaleidoscope Proximity): Indiferent de generatie, cand vorbim de target vorbim despre oameni](https://media.iqads.ro/2015/11/12240994-1184309864930279-1072052476505626891-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Andreea Strachina (Kaleidoscope Proximity): Indiferent de generatie, cand vorbim de target vorbim despre oameni

Andrei Dumitrascu (Lay's Romania): Avem un public tanar, iar noile chipsuri Lay's MAXX Deep Ridged au fost ocazia sa incercam mai mult decat o activare obisnuita. Am vrut sa sa comunicam cu ei la un nou nivel

Andreea Strachina (Kaleidoscope Proximity): Ideea activarii Lay's MAXX a reprezentat o oportunitate pentru noi si client de a identifica nivelul de afinitate in randul fanilor fata de content-ul video

Brands & Communities 2015 pe scurt: Nu exista comunitati de brand, ci nevoi ale comunitatilor la care brandul trebuie sa raspunda intr-un mod relevant
![[SMARK KnowHow: Brands and Communities 2015] Se poate croi o comunitate relevanta si pentru brandul meu?](https://media.iqads.ro/2015/05/smarkknowhowpanel2-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Brands and Communities 2015] Se poate croi o comunitate relevanta si pentru brandul meu?

Andreea Strachina (Kaleidoscope Proximity): Nu ai valori si/sau o cauza, ci doar o poveste catchy de marketing? Nu ai in jurul a ce sa construiesti o comunitate

Brands & Communities 2015: Tactici si strategii de digital pentru coagularea comunitatilor relevante in jurul brandului tau

Call for Papers pentru Brands & Communities 2015 – Recrutam speakeri cu idei bune si studii de caz relevante
![[Tinerii din agentii - Kaleidoscope Proximity] Andreea Strachina: din presa scrisa la copywriting, hop catre strategie creativa, salt la Head of Communication Design si slam dunk](https://media.iqads.ro/2014/10/10376731-10204055532408055-8550428385928929977-n-cover-410.jpg)
[Tinerii din agentii - Kaleidoscope Proximity] Andreea Strachina: din presa scrisa la copywriting, hop catre strategie creativa, salt la Head of Communication Design si slam dunk
![[LIVE TEXT] Brands & Communities 2014: Planner's Pitch: Strategii de fidelizare a comunitatilor online sau offline](https://media.iqads.ro/2014/05/smark-panel-3-ziua-2-cover-410.jpg)
[LIVE TEXT] Brands & Communities 2014: Planner's Pitch: Strategii de fidelizare a comunitatilor online sau offline
