
Articole care fac referire la Andreea Mihai

![[Marketer Profile] Sorina Diaconu, 13 ani de industrie intre agentie si client, cu deviza actuala: "sa nu uit sa NU vorbesc din carti, sa nu uit sa fiu OM inainte de orice"](https://media.iqads.ro/2019/03/sorina-diaconu-medlife-2-cover-410.jpg)
[Marketer Profile] Sorina Diaconu, 13 ani de industrie intre agentie si client, cu deviza actuala: "sa nu uit sa NU vorbesc din carti, sa nu uit sa fiu OM inainte de orice"
![[CSR-ul lui 2017] Andreea Mihai, Carrefour: Avem campanii ample, care vin in completarea comunicarii institutionale, dar si campanii de CSR promovate separat](https://media.iqads.ro/2017/03/colaj-carrefour-cover-410.jpg)
[CSR-ul lui 2017] Andreea Mihai, Carrefour: Avem campanii ample, care vin in completarea comunicarii institutionale, dar si campanii de CSR promovate separat

Progresiv Awards, premiile care aduc recunoașterea adevăratelor valori din piața FMCG, anunță finaliștii ediției 2017

Carrefour Romania prezinta ultima parte din seria de documentare Wild Carpathia, episodul intitulat Seasons of Change

Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialisti in research, marketing si comunicare si profesori universitari

Campania “Shop like a Jedi”, realizata de Carrefour si Publicis Romania, nominalizata de doua ori la Festivalul Cannes Lions
![[Dubla Provocare Carrefour: Juratii] Andreea Mihai, Madalina Aldea si Claudia Rusu (Carrefour Romania), despre tinerii creativi si brieful competitiei de la Young FIBRA](https://media.iqads.ro/2016/04/collagecarrefour-cover-410.jpg)
[Dubla Provocare Carrefour: Juratii] Andreea Mihai, Madalina Aldea si Claudia Rusu (Carrefour Romania), despre tinerii creativi si brieful competitiei de la Young FIBRA

Carrefour aduce sub lumina reflectoarelor cea mai atemporala piesa vestimentara feminina din istorie: The Little Black Dress

Andreea Mihai (Carrefour Romania): In online, frecventa de cumparare este mai scazuta, cosul mediu mult mai mare, brandurile sunt mai cautate, sensibilitatea la pret mai scazuta

Producatorii romani de legume-fructe, invitati sa devina parteneri si furnizori ai Carrefour Romania

SIGUREC, statiile inteligente de colectare selectiva a deseurilor, lansate in Bucuresti, in parcarile Carrefour Baneasa si Carrefour Vitantis

Fundatia Carrefour a donat Crucii Rosii Romane produse de prima necesitate pentru familiile sinistrate din Galati

Carrefour introduce in hipermarketurile din Bucuresti sacose Remesh din material publicitar reciclat, prin campania „Shop cu dublu scop”

LES COSMÉTIQUES DESIGN PARIS, o gama noua de produse cosmetice si ingrijire personala, distribuita exclusiv in Carrefour

Andreea Mihai despre evolutia Carrefour in 2012: noi unitati deschise, marci proprii, remodelarea magazinelor

Andreea Mihai: Marcile proprii Carrefour Romania sunt prezente intr-un procent de 10% in hipermarket si de 14% in supermarket

Andreea Mihai (Carrefour Romania): de la mystery shopper in magazinele concurente la pilot de avioane si elicoptere
