
Articole care fac referire la Andreea Lupu


InfluenceMe 2024. Numărul campaniilor cu influenceri crește, dar capacitatea influencerilor de a impacta indicatorii de brand scade în majoritatea cazurilor

Digitas România și Hanul Boieresc, marcă proprie PENNY, reinterpretează rețetele culinare de altădată în campania ,,Memoria gustului de vară – Rețete cu poveste”

AVON și Kaufland România susțin Caravana Cancel Cancer și consolidează informațiile despre educație și prevenție

Peste 16.000 de femei au beneficiat de ecografii mamare gratuite prin caravana socială Cancel Cancer

InfluenceMe 2023: Numărul campaniilor cu influenceri crește exponențial, dar indicatorii de notoritetate și eficiență scad

AVON și Kaufland România continuă caravana socială #CancelCancer – un demers de prevenție împotriva cancerului de sân - îndemnând femeile să dea ‘cancel’ motivelor pentru care amână controlul mamar anual

Ladies Of Haute Culture, evenimentul emblematic despre valorile și principiile care ne modelează viața

Femeile din România nu au timp pentru ele. Grija și timpul sunt întotdeauna îndreptate către familie, copii, părinți, dar niciodată către nevoile lor

Filmul OAMENI DE TREABĂ, în regia lui Paul Negoescu, se lansează în cinema pe 25 noiembrie și pleacă în caravană prin țară

Oameni de treabă/ Men of Deeds, cel mai recent film regizat de Paul Negoescu, premiat la Namur, în selecția festivalului de la Varșovia

InfluenceMe 2022. Studiul Starcom România care analizează impactul generat de campaniile de influencer marketing în rândul consumatorilor

Noutăți de toamnă de la Fundația Calea Victoriei: istorie universală, cyberparenting, basme și mituri

AVON și Kaufland România continuă campania #CancelCancer, îndemnând femeile să fie parte din cel mai mare manifest-social al scuzelor (ne)necesare

InfluenceMe 2021. Studiul Starcom care analizează factorii determinanți ai unei campanii de influencer marketing de succes
![[Noua frumusete] Andreea Lupu: Frumusețea este (și) o formă de consum. Iar acest consum este influențat de gen, clasă socială și o serie de markeri culturali](https://media.iqads.ro/2021/07/andreea-lupu-starcom-cover-410.jpg)
[Noua frumusete] Andreea Lupu: Frumusețea este (și) o formă de consum. Iar acest consum este influențat de gen, clasă socială și o serie de markeri culturali

15 minute pentru viață. AVON și Kaufland România continuă campania #CancelCancer - caravana națională de ecografii mamare gratuite

Dragoș Neamu: “Identităţii Fragile” vorbește exact despre fragilitatea ființei umane în fața unor evenimente pe care nu le putem controla

InfluenceMe 2020: Contextul pandemic a generat schimbări de percepție în rândul consumatorilor și noi moduri de valorizare și evaluare a campaniilor cu influenceri

Influencer Marketing Conference, evenimentul care aduce bunele practici în colaborările brand-urilor cu creatorii de conținut

Starcom lansează primul studiu netnografic care analizează tranzițiile comunităților online de la începutul pandemiei

InfluenceMe 2019: Atitudinile și preferințele consumatorilor sunt influențate îndeosebi de campaniile care au o componentă culturală și un impact social.

Cea mai importanta conferinta despre influencer marketing din Europa Centrala si de Est revine toamna aceasta
![[Conferintele FIBRA] Seminar Starcom MediaVest Group: Content is the King, Consumer is the Storyteller - cand consumatorul scrie briefuri, iar brandurile le transforma in storytelling](https://media.iqads.ro/2016/05/collage1-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Seminar Starcom MediaVest Group: Content is the King, Consumer is the Storyteller - cand consumatorul scrie briefuri, iar brandurile le transforma in storytelling
![[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii](https://media.iqads.ro/2016/04/spotlight-cover-410.jpg)