
Articole care fac referire la Andreea Golban


Mullen lansează Indexul Mpatiei, un instrument unic pe piață, menit să cartografieze relația dintre empatie și performanța de brand
![[Etică & Tabu] Andreea Golban: Nu cred că publicitatea are păcate, din principiu. Are doar păcătoși, pe care eu îi numesc impostori](https://media.iqads.ro/2024/05/andreea-golban-head-of-copy-mullen-cover-410.jpg)
[Etică & Tabu] Andreea Golban: Nu cred că publicitatea are păcate, din principiu. Are doar păcătoși, pe care eu îi numesc impostori

VMLY&R semnează campania Cărturești Parking Bookmarks și transformă o parcare într-un spațiu media inedit
![[Veterani in publicitate] Andreea Golban: Îmi amintesc cât de greu mi-a fost să învăț meserie de capul meu. Nu tu școală de advertising, nu tu mentori, nu tu know-how](https://media.iqads.ro/2021/06/andreea-golban-group-creative-director-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Andreea Golban: Îmi amintesc cât de greu mi-a fost să învăț meserie de capul meu. Nu tu școală de advertising, nu tu mentori, nu tu know-how

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Brandul numarul 1 de chipsuri din Romania semnează un nou capitol in industrie si lanseaza prima sa campanie ASMR din România
![[Ieșirea din convențional] Andreea Golban: Consumatorul mai că nu ne roagă în genunchi să-i captăm atenția cu ceva mișto](https://media.iqads.ro/2019/06/andreea-golban-photo-credit-eduard-cirstea-2-cover-410.jpg)
[Ieșirea din convențional] Andreea Golban: Consumatorul mai că nu ne roagă în genunchi să-i captăm atenția cu ceva mișto

Friends\TBWA se alătură PepsiCo în comunicarea portofoliului de snacks (Lay’s, Doritos, Star & Krax)

Staropramen lanseaza un nou concept de shopping: cumparaturi cu cantec. Clientii hypermarketurilor pot testa primul pian care te serveste cu bere si primul raft muzical
![[Vara la branduri] Teodora Agafiței (Staropramen): TIFF este un festival care cere mai mult de la film, la fel cum Staropramen este berea care a cerut mai mult de la gust](https://media.iqads.ro/2016/09/teo-cover-410.jpg)
[Vara la branduri] Teodora Agafiței (Staropramen): TIFF este un festival care cere mai mult de la film, la fel cum Staropramen este berea care a cerut mai mult de la gust

Albalact si Graffiti BBDO lanseaza o campanie de comunicare pentru noua gama de branza proaspata de vaci Raraul

Proiectul Next 11: Pepsi si Academia Gheorghe Hagi vor sa construiasca echipa de viitor a fotbalului romanesc

La AdBreak #42 s-a discutat despre activitatile celor mai profitabile agentii de publicitate in 2010
![[AdBreak #42] Debriefing: "Si ieri, si azi", probabil cea mai eficienta campanie de imagine Pepsi Romania din ultimii 5 ani](https://media.iqads.ro/2011/09/photo-large-14832-cover-410.jpg)