![[Media Update] Andreea Dinescu: Datele despre piața media din România arată o creștere estimată de 6,5% comparativ cu anul anterior, ducând valoarea investiției la o sumă record de 700 milioane de euro](https://media.iqads.ro/2024/04/andreea-dinescu-deputy-managing-director-initiative-romania-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Andreea Dinescu
![[Media Update] Andreea Dinescu: Datele despre piața media din România arată o creștere estimată de 6,5% comparativ cu anul anterior, ducând valoarea investiției la o sumă record de 700 milioane de euro](https://media.iqads.ro/2024/04/andreea-dinescu-deputy-managing-director-initiative-romania-cover-410.jpg)

Studiu BOLD by Initiative, Medic One, Path & iSense Solutions: Peste 70% dintre români sunt afectați de creșterile de prețuri la medicamente și servicii medicale, iar majoritatea așteaptă acțiuni de educare și susținere din partea industriei farmaceutice

Initiative reconfirmă parteneriatul cu Orange: agenția continuă să coordoneze comunicarea media pentru pentru rețeaua numărul 1 în România

Provocarea Flight Festival și Mullen România: FLY BEYOND THE SUNSET, la singurul festival de edutainment din România

O situație dulce: Initiative România va asigura servicii de media integrate pentru Storck, producătorul renumitelor branduri Merci, Toffifee și Knoppers
![Social [re]purpose: Initiative și Profero transformă panourile outdoor, din mijloace de promovare pentru produse, în instrumente de limitare a traficului, sub umbrela #StaiAcasă](https://media.iqads.ro/2020/03/staiacasa-2-cover-410.jpg)
Social [re]purpose: Initiative și Profero transformă panourile outdoor, din mijloace de promovare pentru produse, în instrumente de limitare a traficului, sub umbrela #StaiAcasă
![[Trenduri 2020] Andreea Dinescu: Nu cred că trebuia să așteptăm anul 2020 pentru a vorbi despre burnout](https://media.iqads.ro/2020/03/andreea-dinescu-managing-director-profero-cover-410.jpg)
[Trenduri 2020] Andreea Dinescu: Nu cred că trebuia să așteptăm anul 2020 pentru a vorbi despre burnout

Electronic Arts România caută oameni talentați care au în comun pasiunea pentru jocuri și tehnologie, prin campania “Unique Together” semnată de Golin

#reCUPErăm: Generația de Aur și suporterii români încurajează Generația EURO 2020 – o campanie GSP și Libertatea, semnată de Lowe Group

Profero gets BE-KIND și coordonează comunicarea digitală a brandului în România, sub umbrela creativă „BE-KIND gets me”

Critical update by Profero: principalele tendințe în comunicarea digitală la nivel global și aplicabilitatea lor pe piața locală

Țac-Pac® și te-ai lipit instant. Profero coordonează comunicarea digitală a brandului Țac-Pac® în România

Profero coordonează comunicarea digitală a brandurilor Mirinda, Lemon Lemon, Prigat, 7UP și Gatorade în România

A fost ales noul Consiliu Director IAA Romania. Valer Hancas (Kaufland Romania) devine Presedinte pentru urmatorii doi ani

Mutare în echipa de top management la Lowe Group. Andreea Dinescu devine Managing Director al agenției Profero

Toleranta crescuta pentru tot felul de nuante. Cristina Avram (savana) si multitudinea variantelor familiei romanesti

Studiu Bold by Lowe Group & iSense Solutions: Calatoria consumatorului de la descoperirea la achizitia unui produs sau serviciu

MullenLowe anunta: urmeaza statia Obor, cu Veranda pe partea dreapta! Agentia adauga in portofoliu primul mall de proximitate din Bucuresti
