
Articole care fac referire la AMEC


“Nu da spoilere cu datele de pe card”, o campanie creativă dezvoltată de Golin pentru Asociația Română a Băncilor

La 18 ani, Golin lansează programul de mentorat „Perspective”, în parteneriat cu World Vision România

Golin lansează Golin Private Fireside Chats: sesiuni personalizate, cu mix de date & consultanță pentru branduri

Cu șase nominalizări, Golin este agenția cu cele mai multe shortlist-uri din România la European Excellence Awards

Consumatorii așteaptă ca brandurile să aibă o voce chiar și în context electoral, concuzionează studiul EXPUS în an electoral, by Golin. Realizat prin Path, în parteneriat cu iSense Solutions

Graffiti Plus (GRF+) anunță noi roluri și mizează pe soluții în ecosistem pentru mai multă relevanță în produsul agenției: Irina Ciocan-Stănescu devine CEO al GRF+, iar Bogdan Tomoiagă preia rolul de Președinte al Consiliului de Administrație

Klarmedia și Media Image Group fuzionează și își consolidează poziția de furnizor principal de monitorizare media pe piața din România și Republica Moldova

Ana-Maria Diceanu, de la GMP la propria agentie: Totul a inceput atunci cand am realizat ca abordarea situatiilor de criza este o Cenusareasa in universul de PR
