
Articole care fac referire la Always


Românii și reclamele. Cât de mult contează advertisingul în stimularea cumpărăturilor? Un studiu Brand Management

RTB House: De la Black Friday la Black November - Ghidul campaniilor de succes în perioadele campaniilor de reduceri

Romanian Jewelry Week 3.0 - 190 designeri de bijuterie contemporană, 9 expoziții colective, 6 locații culturale din București

Dorian Ilie: Companiile și brandurile au înțeles că oamenii se schimbă, că vremurile se schimbă, că efectiv nu contează cât de minunat e un produs sau serviciu, dacă valorile nu sunt unde trebuie

În fiecare agenție, există un glass-ceiling care e mereu acolo și despre care nu vorbește nimeni, pe care doar împreună putem să-l eliminăm treptat

Amanda Coleman: When a crisis happens people want those involved in the situation to say something, to recognise what has happened and where there is some culpability admit it and say sorry
![[A fost odată în digital] Ana Bărăităreanu: Atunci “cucereai internetul”. Toate case-urile de festival erau cu #first. First video gaming FB app, first parallax website, first API integration platform, first first](https://media.iqads.ro/2022/05/ana-baraitareanu-cover-410.jpg)
[A fost odată în digital] Ana Bărăităreanu: Atunci “cucereai internetul”. Toate case-urile de festival erau cu #first. First video gaming FB app, first parallax website, first API integration platform, first first

75% dintre români consideră că femeile nu pot să facă sport la același nivel cu bărbații. Head&Shoulders România crede că nimic un ar trebui să-ți stea în cale indiferent de visul tău. Performanța este genul tău!

57 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2021. Grand Effie: The Online Park – Telekom România şi Leo Burnett

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

L.L.A.M.A, prima minifigurină LEGO care semnează cu o casă de discuri, lansează un single alături de NE-YO și Carmen DeLeon
![[2020. Ghid de supravietuire] Iulian Barbulescu: Cand eroul este supus unei incercari, el face mult mai mult decat sa supravietuiasca. Se transforma si devine altceva](https://media.iqads.ro/2020/12/img-8932-cover-410.jpg)
[2020. Ghid de supravietuire] Iulian Barbulescu: Cand eroul este supus unei incercari, el face mult mai mult decat sa supravietuiasca. Se transforma si devine altceva
![[Start în creație] Victoria Adam: Generația Y din care fac parte este una care trăiește repede. E grăbită, nerăbdătoare, își dorește totul aici și acum ](https://media.iqads.ro/2020/09/victoria-adam1-cover-410.jpg)
[Start în creație] Victoria Adam: Generația Y din care fac parte este una care trăiește repede. E grăbită, nerăbdătoare, își dorește totul aici și acum

Procter & Gamble a primit distincția “Brand Marketer of the Decade", pentru creativitatea reclamelor sale, în cadrul festivalului Cannes Lions
![[Start in creatie] Miruna Potop și Silvana Frinculescu: Să îngropăm din clișee, surprize, beneficii și headline-uri scrise ca hashtag](https://media.iqads.ro/2020/04/silvana-miruna-cover-410.jpg)
[Start in creatie] Miruna Potop și Silvana Frinculescu: Să îngropăm din clișee, surprize, beneficii și headline-uri scrise ca hashtag

P&G și brandurile sale își unesc forțele cu Crucea Roșie Română, pentru a susține sistemul medical și comunitățile afectate pe durata pandemiei de COVID-19

Fake news, relevanta si incredere: teme majore de discutie la European Communication Summit, editia 2019

IN2 SABRE Awards EMEA 2019: 3 campanii castigatoare in categoriile lor, alte 9 Certificate de Excelenta pentru PR-ul romanesc
![[Noii publicitari] Alexandra Ciobanu (Interactions), de la joaca in publicitate la joaca serioasa in publicitate](https://media.iqads.ro/2018/09/alexandra-ciobanu-cover-410.jpg)
[Noii publicitari] Alexandra Ciobanu (Interactions), de la joaca in publicitate la joaca serioasa in publicitate

Oana Dorobanțu și tricourile ei feministe: Am tot văzut oameni cu inscripții KINDNESS, ANGEL, TAKE IT EASY, care țipau la alții

BIEFF 2018 prezintă primul Spotlight Berlinale din România: Noi perspective asupra realității contemporane

A teaser on Creativity by Yasuharu Sasaki presented by Ursus. “If a person has curiosity, he or she will constantly gain a new perspective for great ideas”
![[FIBRA#2 Jury] Till Eckel (Jung von Matt): Be calm and focus on having ideas. No matter what the marcom industry happens to be talking about at the moment](https://media.iqads.ro/2017/10/till-img-65631-cover-410.jpg)
[FIBRA#2 Jury] Till Eckel (Jung von Matt): Be calm and focus on having ideas. No matter what the marcom industry happens to be talking about at the moment

Marc Pritchard, Chief Brand Officer, P&G: publicitatea poate promova egalitatea de gen, prin vocea sa creativa si puternica
![[Mini-publicitate] Carmen Tiderle (Directia Creativa): Ma enerveaza lipsa insight-ului. Si faptul ca reclamele ii subestimeaza pe copii](https://media.iqads.ro/2017/02/carmen-tiderle-cover-410.jpg)
[Mini-publicitate] Carmen Tiderle (Directia Creativa): Ma enerveaza lipsa insight-ului. Si faptul ca reclamele ii subestimeaza pe copii
![[YouTube Romania Ads Leaderboard] Top 5 cele mai populare reclame vizionate in luna octombrie 2016. Doua productii romanesti in top](https://media.iqads.ro/2016/11/tata-cover-410.jpg)
[YouTube Romania Ads Leaderboard] Top 5 cele mai populare reclame vizionate in luna octombrie 2016. Doua productii romanesti in top
![[YouTube Ads Leaderboard: Cannes 2016] Top 10 cele mai populare spoturi vizionate la nivel global de la Cannes 2015 si pana in prezent](https://media.iqads.ro/2016/06/collageclash-cover-410.jpg)
[YouTube Ads Leaderboard: Cannes 2016] Top 10 cele mai populare spoturi vizionate la nivel global de la Cannes 2015 si pana in prezent
