![Publicitarii romani raspund: care-i spotul tau pereche, singurul, irepetabilul, the one? (II)](https://media.iqads.ro/2014/03/inimioara2-nou-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Alfred Dumitrescu
![Publicitarii romani raspund: care-i spotul tau pereche, singurul, irepetabilul, the one? (II)](https://media.iqads.ro/2014/03/inimioara2-nou-cover-410.jpg)
![Romanian Youth Focus 2012 - Tinerii, cel mai dezirabil si dificil public tinta. Cifre, exemple si concluzii utile pentru branduri.](https://media.iqads.ro/2012/12/photo-large-24799-cover-410.jpg)
Romanian Youth Focus 2012 - Tinerii, cel mai dezirabil si dificil public tinta. Cifre, exemple si concluzii utile pentru branduri.
![Vintila Mihailescu si Alfred Dumitrescu despre tinerii de astazi in context european si generatiile X, Y si Z](https://media.iqads.ro/2012/12/photo-large-24781-cover-410.jpg)
Vintila Mihailescu si Alfred Dumitrescu despre tinerii de astazi in context european si generatiile X, Y si Z
![Juriul Effie Romania 2011: Max Palla prezideaza juriul format din 82 de reprezentanti ai industriei de marcom din Romania](https://media.iqads.ro/2011/06/photo-large-14339-cover-410.jpg)
Juriul Effie Romania 2011: Max Palla prezideaza juriul format din 82 de reprezentanti ai industriei de marcom din Romania
![[Marketing Research 2010] Primul eveniment care a pus fata in fata marketerii si agentiile de research](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
[Marketing Research 2010] Primul eveniment care a pus fata in fata marketerii si agentiile de research
![[Marketing Research 2010] Marketing Research 2010 - primul eveniment care a pus fata in fata marketerii si agentiile de research](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
[Marketing Research 2010] Marketing Research 2010 - primul eveniment care a pus fata in fata marketerii si agentiile de research
![Conferinta Marketing Research 2010 – singurul eveniment major al anului dedicat cercetarii de marketing din Romania](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)