
Articole care fac referire la Alexandru Iliescu


În premieră, DDB România obține 6 distincții la Festivalul Internațional Cannes Lions 2023, pentru campania socială #DeNetestat (#UnExaminable): 2 trofee și 4 nominalizări

Certificatele de virginitate, realizate la cererea persoanelor fizice, eliminate în România. Decizia, pe fondul campaniei naționale de eliminare a acestor teste, realizată de DDB România

DDB România lansează o nouă platformă de comunicare pentru McDonald’s România, dedicată tuturor celor care-și „descurcă poftele”

McDonald’s lansează doi burgeri noi, cu gust de sărbătoare, și invită românii să-i descopere pe toți cei care aduc Crăciunul în noua campanie #TheChristmasBringers, semnată DDB România

DDB Romania câștigă primul trofeu de Aur acordat țării noastre la categoria Health & Wellness, în cadrul London International Awards 2022

Cei mai creativi dintre creativii români. Ediția specială TOP ADC*RO // HALF YEAR 2022 și-a anunțat câștigătorii

În perioada examenelor de BAC, DDB România și Rețeaua VIF lansează #DeNetestat - o campanie de eliminare legislativă a testelor de virginitate

Oana Iancu: Sunt puține filme românești care sunt greu de etichetat sau care, în ciuda etichetării clare, au succes la toate tipurile de spectatori. Eu cred că „Miracol” e în acea zonă

Altex revine la comunicarea carismatica prin care s-a consacrat, în noua campanie corporate semnată DDB România

First Bank lansează „Creditul Independenței”, o nouă campanie inspirată din universul filmelor hollywoodiene, semnată de Cheil | Centrade

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

First Bank prezintă o nouă campanie inspirată din universul blockbusterelor: Cont în 008 minute, semnată Cheil | Centrade

Cheil | Centrade și Asociația ANAIS lansează Teatrul Cadourilor dăruite din Vină – o serie de piese de teatru experimental împotriva violenței domestice

First Bank lansează o nouă campanie de comunicare în luna dragostei: Creditul de Oriunde, Salvatorul Iubirii, semnată Cheil | Centrade

La final de 2020, NN România marchează un an de comunicare sub platforma de brand „Alternativa NN”, semnată de Cheil|Centrade, consolidarea portofoliul de produse cu Asigurarea de Locuință, dar și alte reușite notabile într-un an al provocărilor

First Bank lansează cea mai curajoasă promoție a zilei: “De Halloween, sperie-ți banca!” semnată Cheil |Centrade
