
Articole care fac referire la Alexandra Ion


VEKA România pariază pe umor în noua campanie de brand „Rigoarea germană stă bine în casele românilor”

SocialPedia 26: Despre Influencer Marketing în 2021 cu Alexandra Ion, Roxana Hurducaș, Ștefana Teodoroiu și Cristian China Birta

Evoluția digitalului în ultimul an și trendurile pentru 2021 sunt dezbătute în ediția aniversară Digital Recap, marca Golin & Alex Ciucă

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
![[Cu toţii pe Tik Tok] Alexandra Ion: Tik Tok este ca un playground imens, poate chiar un fel de Disneyland virtual. Poate fi și ca un bâlci](https://media.iqads.ro/2020/11/alexandra-ion-digital-manager-golin-cover-410.jpg)
[Cu toţii pe Tik Tok] Alexandra Ion: Tik Tok este ca un playground imens, poate chiar un fel de Disneyland virtual. Poate fi și ca un bâlci
![[SoMe 2020] Alexandra Ion: Brandurile au curajul să fie asumate și să renunțe la obiceiul de a ascunde comentariile negative sau situațiile neplăcute](https://media.iqads.ro/2020/07/alexandra-ion-cover-410.jpg)
[SoMe 2020] Alexandra Ion: Brandurile au curajul să fie asumate și să renunțe la obiceiul de a ascunde comentariile negative sau situațiile neplăcute

Mirinda România și Golin adaugă #portocaliu în lumea consumatorilor, cu surprize personalizate pentru cei dragi

Cinema #pebune la tine acasă. KFC lansează The CROPPERS, un serial gândit pentru verticala smartphone-ului tău, printr-o avanpremieră 100% digitală

What are YOU made of? Sau mai puțin zahăr și mai multe experiențe light & peachy, chiar și de acasă. Noua campanie de brand experience, semnată Lipton și Golin

Profero gets BE-KIND și coordonează comunicarea digitală a brandului în România, sub umbrela creativă „BE-KIND gets me”

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania

FOMO much? Vara aceasta, 7UP, Golin și Profero au făcut trecerea la „Joy of missing out”, printr-o campanie inedită de brand experience, alături de Fido Dido, celebrul personaj 7UP
![[Obsesii part-time] Alexandra Ion (Golin): Mâncarea simte dacă ești supărat și vor simți și cei care vor gusta](https://media.iqads.ro/2019/07/64682404-332958570940304-8931727677098819584-n-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Alexandra Ion (Golin): Mâncarea simte dacă ești supărat și vor simți și cei care vor gusta

Profero coordonează comunicarea digitală a brandurilor Mirinda, Lemon Lemon, Prigat, 7UP și Gatorade în România

Replate Waste @ Pizza Hut, semnată MullenLowe, Golin şi Profero, câştigă al cincilea premiu anul acesta, la Internetics 2018
![[Cook-off publicitar] În componență nouă, echipa Go'lins pe buze plănuiește un somon mai puțin convențional](https://media.iqads.ro/2018/10/echipa-go-lins-pe-buze-cover-410.jpg)
[Cook-off publicitar] În componență nouă, echipa Go'lins pe buze plănuiește un somon mai puțin convențional

Ziua bună se măsoară în lingurițe de înghețată. Profero coordonează comunicarea digitală a brandului Ben & Jerry’s în România

KFC România lansează serialul SOCIAL ME - o poveste despre lupta dintre realitate și social media în viața tinerilor, totul sub platforma KFC Social Entertainment Channel

Povestile de viata ale barbatilor confortabili in propria piele au fost prezentate de Dove Men+Care, la Brand Film Festival

Au fost premiate cele mai bune 3 povesti de viata ale barbatilor confortabili in propria piele, transpuse in film la competitia Dove Men+Care din cadrul Brand Film Festival
