
Articole care fac referire la Alex Petrescu

![[AIdea] Alex Petrescu: Atâta timp cât omul (în rol de consumator) nu va gândi ca un AI, cred că tot un om (în rol de comunicare) are șansele cele mai mari să-i influențeze comportamentul](https://media.iqads.ro/2025/03/alex-petrescu-creative-director-mullenlowe-romania-cover-410.jpg)
[AIdea] Alex Petrescu: Atâta timp cât omul (în rol de consumator) nu va gândi ca un AI, cred că tot un om (în rol de comunicare) are șansele cele mai mari să-i influențeze comportamentul

Gusturi din întreaga țară într-o singură Cămară - o nouă campanie lansată de Lidl România și MullenLowe România pentru produsele Cămara Noastră

MullenLowe România anunță numirea lui Alex Petrescu în funcția de Creative Director. Agenția extinde parteneriatul cu Simina Leotescu în rol de Strategy Director

„Arta Ochilor” – O fuziune între tehnologie și artă, creată de MullenLowe România pentru Clareon PanOptix, maestrul cristalinelor artificiale

Beck’s câștigă premiul PIAȚA pentru cea mai eficientă promoție cu campania “Începe orice-ți dorești”
![[Refresh creativ] Alex Petrescu: „Avem o idee mișto” nu mai convinge pe nimeni. Directorii de creație sunt forțați să creeze o nouă specie de creativitate, adaptată la business](https://media.iqads.ro/2022/11/00-poza-landscape-cover-410.jpg)
[Refresh creativ] Alex Petrescu: „Avem o idee mișto” nu mai convinge pe nimeni. Directorii de creație sunt forțați să creeze o nouă specie de creativitate, adaptată la business

Cei mai creativi dintre creativii români. Ediția specială TOP ADC*RO // HALF YEAR 2022 și-a anunțat câștigătorii

Teleenciclopedia Horizon Forbidden West: un parteneriat inedit între un titlu exclusiv PlayStation și cel mai iubit documentar din România

Alex Petrescu, parte din juriul internațional. Global Best of the Best Effie Awards, jurizeaza categoria Iridium, cel mai râvnit trofeu din competiția Effie la nivel global

Trăiește așa cum simți, prima campanie FRACTAL Communications pentru Beck’s a câștigat Silver Effie 2021

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

Din bucătărie în bucătărie, FRACTAL Communications spune povestea uleiului Spornic Omega 9 în noul spot TV
![[Cupa Agentiilor la Gaming] Alex Petrescu: Obișnuiam să-mi iau concediu și forjam un pic FIFA-ul. Eram arogant și jucam cu o echipă de bronz în Ultimate Team](https://media.iqads.ro/2020/11/fotojet-40-cover-410.jpg)
[Cupa Agentiilor la Gaming] Alex Petrescu: Obișnuiam să-mi iau concediu și forjam un pic FIFA-ul. Eram arogant și jucam cu o echipă de bronz în Ultimate Team

Pavel Bartoș prezintă cea mai nouă campanie semnată de METRO Cash & Carry România și Geometry Global România
![[Complexele publicitarilor] Alex Petrescu: Industria are Complexul Demostene; o serie interminabilă de cuvinte prețioase care ajung în ppt-uri](https://media.iqads.ro/2017/07/alex-run-cmd-cover-410.jpg)
[Complexele publicitarilor] Alex Petrescu: Industria are Complexul Demostene; o serie interminabilă de cuvinte prețioase care ajung în ppt-uri

25 de oameni, 7 clienti si o orientare spre content. Despre debutul Fractal Communications in grupul Geometry Global
![[Un brand pentru București] Alex Petrescu: Pare că Primăria vrea un desen. Un desen frumos și un font aparte care să acopere multe lucruri](https://media.iqads.ro/2017/04/alex-vtn-cover-410.jpg)
[Un brand pentru București] Alex Petrescu: Pare că Primăria vrea un desen. Un desen frumos și un font aparte care să acopere multe lucruri

Internetul îl întâmpină pe președintele Trump. Sau cum se spune sfârșitul lumii în emoticoane și meme-uri

Solicitare catre Felix Tataru intr-o scrisoare deschisa, semnata de peste 130 de oameni de comunicare: "Va acceptam scuzele, dar avem totusi o intrebare"
![[Conferintele FIBRA] Alex Petrescu (Geometry Global): Una dintre greselile fundamentale pe care le facem este ca privim PR-ul ca o anexa a comunicarii](https://media.iqads.ro/2016/05/img-15092-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Alex Petrescu (Geometry Global): Una dintre greselile fundamentale pe care le facem este ca privim PR-ul ca o anexa a comunicarii
![[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii](https://media.iqads.ro/2016/04/spotlight-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii
![[Statusul unui tanar creativ] Carina Toma: Clientului ii e frica de necunoscut si atunci agentia s-a obisnuit sa ii prezinte doar cunoscutul](https://media.iqads.ro/2016/01/iqads-carina-cover-410.jpg)
[Statusul unui tanar creativ] Carina Toma: Clientului ii e frica de necunoscut si atunci agentia s-a obisnuit sa ii prezinte doar cunoscutul
