
Articole care fac referire la Alecsandra Roman


Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024

Voxa lansează în exclusivitate Audioboo!, primul festival digital de povești audio scurte thriller și horror din România

Cohn & Jansen Creative Network câștigă 9 trofee și se plasează pe locul II în topul agențiilor digitale la Internetics

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Anu Niemonen (hasan & partners), Kris Hoet (FCB Global) şi Conn Bertish (Cancer Dojo) pe scena „ADC Focus on Impact”

Ziua #1 la Cannes: Silver pentru Jazz Communication si MagicHOME, Bronze catre Publicis Romania si Enel Romania
![[Strategul si juniorii] Stefan Chiritescu (Cohn&Jansen JWT): Unii nu invata niciodata, de-asta avem o piata mica de strategie](https://media.iqads.ro/2017/08/chiritescu-cover-410.jpg)
[Strategul si juniorii] Stefan Chiritescu (Cohn&Jansen JWT): Unii nu invata niciodata, de-asta avem o piata mica de strategie
![[Strategul si juniorii] Alecsandra Roman (FCB): De la juniori poti invata multe lucruri daca se intampla sa pierzi contactul cu realitatea](https://media.iqads.ro/2017/07/poza-21-cover-410.jpg)
[Strategul si juniorii] Alecsandra Roman (FCB): De la juniori poti invata multe lucruri daca se intampla sa pierzi contactul cu realitatea

Folclorul românesc din nou la modă, aici și în afară. Peste 2000 de copii din România, Moldova și Ucraina au reconstruit costumele populare românești din cărămizi LEGO®
![[Așa să faci la prezentare] Alecsandra Roman, FCB Bucharest: Arta vorbitului poate fi cultivată. După mine, este o resursă în care agențiile trebuie să investească](https://media.iqads.ro/2017/02/alecsandra-roman-head-of-strategy-fcb-bucharest-cover-410.jpg)
[Așa să faci la prezentare] Alecsandra Roman, FCB Bucharest: Arta vorbitului poate fi cultivată. După mine, este o resursă în care agențiile trebuie să investească

Băneasa Shopping City și FCB Bucharest invită copiii să reinventeze folclorul românesc prin imaginație și joacă

Promisiunile de atunci si de acum. Flavia Popa (BRD Groupe Societe Generale) si Dragos Raicu (FCB) povestesc despre campania de Anul Nou a brandului, #NuTeDaBatut

Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialisti in research, marketing si comunicare si profesori universitari

Solicitare catre Felix Tataru intr-o scrisoare deschisa, semnata de peste 130 de oameni de comunicare: "Va acceptam scuzele, dar avem totusi o intrebare"

Cine spune ca Mos Craciun e mos? Intreaba FCB Bucharest, in cadrul campaniei de Sarbatori derulata de Baneasa Shopping City

Volksbank – sustinatorul celor care stiu de cat au nevoie pentru a-si implini bucuriile, in noua campanie semnata de BBDO Group Romania
