
Articole care fac referire la Agricola


Școliți de Chef Cezar Munteanu pentru “Gustul Viitorului“, Asociația AGRICOLA premiază liceenii aspiranți-Chef

Ateliere de gătit pentru întreaga familie – un proiect AGRICOLA în parteneriat cu Chef Cezar Munteanu

9 din 10 români consideră mâncarea gătită acasă mai sănătoasă, însă gătitul este în continuare responsabilitatea femeilor

O vilă monument istoric ce i-a aparținut comandorului Alexandru Cătuneanu se vinde cu 2.7 milioane de euro pe platforma Storia

Peste 400 de părinți au participat la cel mai mare „Maraton al Nutriției”, conferința Social Moms dedicată sănătății familiei

De la chefi la Bucătari Necelebri: Agricola x WOPA aduc în lumina reflectoarelor vedetele casei în bucătărie

Pentru că ei folosesc ingredientul cel mai de preț, noua campania de imagine AGRICOLA este dedicată bucătarilor de acasă

În curând: proiecții speciale cu echipa filmului Klaus & Barroso în 13 orașe. Comedia călătorește prin România din 9 ianuarie 2024

ADAMA pune în valoare tehnologiile inovatoare, dar și agricultura tradițională în noua sa campanie de comunicare

Solidar Social, programul umanitar adaptat pandemiei al Asociaţiei Adi Hădean, a donat peste 300.000 de porţii, până în prezent, și a ținut activi profesioniști din HoReCa, un domeniu greu încercat

#ACASA: AVON și Wopa au mutat campaniile de recrutare în online pe repede înainte cu rezultate maxime

KFC România realizează primul studiu despre miturile locale de brand și lansează o nouă campanie, KFC Freshly Prepared

Nicoleta Baicu: Act for Good transformă cumpărăturile într-o experiență cu impact social. Ne dorim ca “a face bine” să devină un reflex pentru consumator

În ciuda pandemiei, Salamul de Sibiu IGP rămâne un aliment preferat de români, producția anuală fiind constantă

Carrefour România și Mind Treat Studios stabilesc recordul pentru cea mai mare interacțiune mobile LIVE din România

Campania digitală aniversară dezvoltată de Carrefour România și Mind Treat Studios depășește 1.000.000 de sesiuni de joc în primele 3 săptamani de campanie
![[CSR în 2019] Katharina Scheidereiter (Kaufland România): Investim predominant în cauze și proiecte strategice, de mari dimensiuni, care să genereze impact puternic](https://media.iqads.ro/2019/05/kathi-scheidereter-kaufland-romania-cover-410.jpg)
[CSR în 2019] Katharina Scheidereiter (Kaufland România): Investim predominant în cauze și proiecte strategice, de mari dimensiuni, care să genereze impact puternic

Change & Challenge – conferinţa despre reconfigurarea pieţei bunurilor de larg consum, la Club Retail 2018

Românii și consumul de ouă: Opt din zece le consumă săptămânal, mai puțin de jumătate, însă, au cunoștințe corecte despre proprietățile lor

„Nouă negociază mai bine ca unul” este motto-ul care unește 9 cultivatori de cătină în cea mai mare coperativă de profil
