
Articole care fac referire la ADventura URSUS

![[ADventura Ursus: Participantii] Andrei Grosu & Teodor Chiripuci: Rolul nostru a fost sa ne demontam, folosind argumente, propriile noastre concepte](https://media.iqads.ro/2016/05/cover-800x450-cover-410.jpg)
[ADventura Ursus: Participantii] Andrei Grosu & Teodor Chiripuci: Rolul nostru a fost sa ne demontam, folosind argumente, propriile noastre concepte
![[ADventura Ursus: Participantii] Bogdan Petean: Brief-ul l-am abordat ca de obicei. Multa documentare, urmata de schite si mood board-uri](https://media.iqads.ro/2016/05/poza-petean-bogdan1-cover-410.jpg)
[ADventura Ursus: Participantii] Bogdan Petean: Brief-ul l-am abordat ca de obicei. Multa documentare, urmata de schite si mood board-uri
![[ADventura Ursus: Participantii] Cand vacanta e aproape ca-n filme, dar nu chiar. 3 cadre succesive semnate Catalina Ceparu si Schmidt Ionut](https://media.iqads.ro/2016/05/catalina-ceparu-schmidt-ionut-cover-410.jpg)
[ADventura Ursus: Participantii] Cand vacanta e aproape ca-n filme, dar nu chiar. 3 cadre succesive semnate Catalina Ceparu si Schmidt Ionut

Miruna Antonescu (Saatchi & Saatchi + The Geeks): Cand vine vorba de a vorbi pe limba tinerilor, e o linie fina intre entertaining si trist daca te apuci sa vorbesti in emoticoane

Monica Radulescu (Cohn&Jansen JWT): Ma surprind si sutele de like-uri la o poza de profil, in timp ce brandurile se chinuie sa stranga tot atatea cu sponsored posts

Mihai Preotu (Tempo): Pentru distractie, cliseele sunt petrecere, club, plaja, skateboard etc. Sunt reprezentative, fara indoiala, dar si foarte comune

Ileana Serban Parau (GMP Advertising): In general, tinerii se distreaza cuminte, planificat, cu bani putini si neaparat vizibil

Miruna Macsoda (DDB): Daca inainte te preocupai sa arati bine ca sa te distrezi, acum te distrezi preocupandu-te sa arati bine

Cristina Ungureanu (Geometry Global): Inca ne e greu sa acceptam ca activarea nu trebuie sa ne cucereasca pe noi, echipa agentie + client

Carmen Sterian (Wunderman): Generatia 18-30 nu mai e reprezentata de catre branduri, cum au fost generatiile 34+
![[ADventura Ursus: Juratii] Andrei Nica: Ce-mi place cel mai mult la noua generatie e ca pare al dracului de greu de impresionat si de clasificat in pepeteuri](https://media.iqads.ro/2016/03/andreinica3-cover-410.jpg)