
Articole care fac referire la Adriana Nestoriuc


Într-o vară Very Very Lemon Lemon, Golin și limonada Lemon Lemon au oferit un twist efervescent conceptului de picnic urban

Ultimul capitol al campaniei Pepsi Challenge reuneste consumatorii din Romania si din intreaga lume intr-un proiect unic

Messi, Ramos, Aguero, Wilshere si van Persie – protagonistii campaniei globale Pepsi „Now is what you make it”

Proiectul Next 11: Pepsi si Academia Gheorghe Hagi vor sa construiasca echipa de viitor a fotbalului romanesc

Brands & Communities: Adriana Nestoriuc (PepsiCo) despre campaniile importante pentru construirea comunitatii Pepsi
![[UPDATE] Picturi anamorfice realizate de New Folder Studio in campania de lansare Adrenaline, creata de Graffiti BBDO](https://media.iqads.ro/2012/04/photo-large-22794-cover-410.jpg)
[UPDATE] Picturi anamorfice realizate de New Folder Studio in campania de lansare Adrenaline, creata de Graffiti BBDO

A fost desemnat castigatorul "Da un refresh vietii urbane" organizat sub umbrela Pepsi Refresh Romania

Promotions 360: Campanii promotionale de succes, cu Adriana Nestoriuc (Pepsi), Stefan Teodorescu (Ursus Breweries) si Stefan Chiritescu (Graffiti BBDO)

Adriana Nestoriuc despre campania 'Pepsi-Cola. Si ieri. Si azi': "Numai productia si aprobarea sticlei dureaza 6 luni"

Primul spot TV Pepsi in care apare Inna: cel din promotia "Milioane de premii rapide pentru zile toride"

Amintiri de la Irina-Margareta Nistor, Gianina Corondan, Viorica Bucur, Oana Sarbu, Medeea Marinescu, jurnalisti si bloggeri la deschiderea expozitiei Pepsi - Consignatia 7080
![[UPDATE] Pepsi lanseaza campania „Milioane de premii rapide pentru zile toride” cu premii in valoare de 5,4 milioane RON](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
[UPDATE] Pepsi lanseaza campania „Milioane de premii rapide pentru zile toride” cu premii in valoare de 5,4 milioane RON
