
Articole care fac referire la Adina Vlad

![[România reală] Adina Vlad: Mentalul colectiv este pe un trend pozitiv. Multi oameni spun ca Romania e foarte ofertanta, ca poti sa traiesti o viata buna aici, ca tara se dezvolta](https://media.iqads.ro/2024/03/fotojet15-cover-410.jpg)
[România reală] Adina Vlad: Mentalul colectiv este pe un trend pozitiv. Multi oameni spun ca Romania e foarte ofertanta, ca poti sa traiesti o viata buna aici, ca tara se dezvolta

Intrăm în era economiei bazată pe încredere. Încrederea devine din ce in ce mai mult o “marfă” valoroasă.

Meli Melo lansează un manifest „anti-etichetă” împreună cu noua colecție primăvară-vară, într-o campanie semnată FCB

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Effie Awards 2020 – Finaliștii competiției. Gala Online Effie Awards România are loc pe 26 noiembrie

Anu Niemonen (hasan & partners), Kris Hoet (FCB Global) şi Conn Bertish (Cancer Dojo) pe scena „ADC Focus on Impact”

Caroli Foods Group caută cea mai potivită promovare probabil pentru cele mai bune produse din categorie: Gama Maestro de produse din 100% ingredinete naturale

Adina Vlad, despre dezbaterile Effie: Au fost situatii in care juratii au spus ca probabil campania e mai buna decat arata cazul
![[Directii de research] Adina Vlad (Unlock Market Research): Avem o mare problema a competentelor. Cel putin jumatate din forta de munca din research viseaza sa paraseasca industria la un moment dat](https://media.iqads.ro/2018/03/adina-cover-410.jpg)
[Directii de research] Adina Vlad (Unlock Market Research): Avem o mare problema a competentelor. Cel putin jumatate din forta de munca din research viseaza sa paraseasca industria la un moment dat

Trendurile la români în 2018: primul studiu național complex care arată cum trăiesc și gândesc românii

Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialisti in research, marketing si comunicare si profesori universitari

Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Adina Vlad (Unlock Market Research), despre emergenta noului tip de femeie](https://media.iqads.ro/2015/11/12290542-738090962991337-509509278-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Adina Vlad (Unlock Market Research), despre emergenta noului tip de femeie
![[In trend] Adina Vlad (Unlock Market Research): Research-ul devine ceea ce trebuia sa fie de mult timp: insight & strategie, nu fabrica de date](https://media.iqads.ro/2015/09/12038333-650670198370095-4775786169615803868-n-cover-410.jpg)