
Articole care fac referire la Adina Nica


Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala
![[Digital Trends] Adina Nica: Cred în human centric marketing și văd o evoluție în acest sens la specialiștii noștri](https://media.iqads.ro/2019/12/adina-nica-photo-cover-410.jpg)
[Digital Trends] Adina Nica: Cred în human centric marketing și văd o evoluție în acest sens la specialiștii noștri

Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019

Adina Nica, de la debate-ul Effie: Ca un tablou bun, un case nu e final cand nu mai ai nimic de adaugat, ci cand nu mai e nimic de scos

Studiu Open-I Research: Doar 16% dintre adolescenti vor sa emigreze, majoritatea si-ar dori sa contribuie la schimbarea in bine a societatii romanesti

Studiu Open-I: Relatia deficitara cu parintii si influenta grupului - strans legate de consumul de tutun si droguri la adolescenti

Studiu Open-I despre diaspora romaneasca: 62% dintre romanii emigrati isi doresc sa investeasca in Romania

Marketing Research 2012: online si offline research, trenduri, comportamente de consum, instrumente de cercetare
![[Marketing Research 2012] Key consumer trends: provocari pentru identificarea si adresarea noilor tipuri de consumatori](https://media.iqads.ro/2012/06/photo-large-23554-cover-410.jpg)
[Marketing Research 2012] Key consumer trends: provocari pentru identificarea si adresarea noilor tipuri de consumatori

Marketing Research 2012: despre noile tipologii de consumatori, importanta research-ului in studiile shopper si research-ul online
![[SMARK KnowHow: Marketing Research 2011] Metode inovatoare de cercetare: rafturi virtuale, asocierea brandurilor cu imagini si neurostiinta](https://media.iqads.ro/2011/06/photo-large-14440-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research 2011] Metode inovatoare de cercetare: rafturi virtuale, asocierea brandurilor cu imagini si neurostiinta
![[SMARK KnowHow: Marketing Research 2011] Metode inovatoare de cercetare: rafturi virtuale, asocierea brandurilor cu imagini si neurostiinta](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
[SMARK KnowHow: Marketing Research 2011] Metode inovatoare de cercetare: rafturi virtuale, asocierea brandurilor cu imagini si neurostiinta
