![[SoMe Update] Adina Militaru-Hărmănescu: Publicul isi doreste sa fie bagat in seama, dar nu foarte agresiv. Isi doreste short-form pentru ca TikTok, dar si long-form pentru ca storytime](https://media.iqads.ro/2023/10/fotojet22-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Adina Militaru
![[SoMe Update] Adina Militaru-Hărmănescu: Publicul isi doreste sa fie bagat in seama, dar nu foarte agresiv. Isi doreste short-form pentru ca TikTok, dar si long-form pentru ca storytime](https://media.iqads.ro/2023/10/fotojet22-cover-410.jpg)
![[A fost odată în digital] Cora Diaconescu: Slide-urile cu propunerile pentru mediul digital erau la final, trecute la “nice to have”, dar nicicum și niciodată “must have”](https://media.iqads.ro/2022/04/cora-diaconescu-bad-habits-cover-410.jpg)
[A fost odată în digital] Cora Diaconescu: Slide-urile cu propunerile pentru mediul digital erau la final, trecute la “nice to have”, dar nicicum și niciodată “must have”

What are YOU made of? Sau mai puțin zahăr și mai multe experiențe light & peachy, chiar și de acasă. Noua campanie de brand experience, semnată Lipton și Golin

Ariston Thermo și Tribal Worldwide România redefinesc confortul cu noua gamă de centrale termice ONE

Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări
![[Cu influencerii la client] Adina Militaru (Tribal Worldwide Romania): Prin influenceri, castigi 3 secunde in plus din atentia targetului si asta valoreaza mult intr-un newsfeed aglomerat](https://media.iqads.ro/2016/10/2016-09-27-08-55-55-1-cover-410.jpg)
[Cu influencerii la client] Adina Militaru (Tribal Worldwide Romania): Prin influenceri, castigi 3 secunde in plus din atentia targetului si asta valoreaza mult intr-un newsfeed aglomerat
![[Native ad] Adina Militaru: In teorie, native advertisingul ar trebui sa fie o forma mai putin invaziva de publicitate. In practica, nu tot native-ul e native](https://media.iqads.ro/2016/05/poza-adina-cover-410.jpg)
[Native ad] Adina Militaru: In teorie, native advertisingul ar trebui sa fie o forma mai putin invaziva de publicitate. In practica, nu tot native-ul e native

Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Despre #MecSalutaJunimea, alaturi de Calin Moldovan (Junimea), Adina Militaru si Cora Diaconescu (Tribal WorldWide)](https://media.iqads.ro/2015/11/junimea-cover-410.jpg)