
Articole care fac referire la adidas


Românii și reclamele. Cât de mult contează advertisingul în stimularea cumpărăturilor? Un studiu Brand Management

Shopping City Ploiești își extinde suprafața și aduce noi concepte de magazine pentru o experiență modernă de cumpărături
![[SoMe Update] Oana Andreescu: Nu cred că e realist să spui că ții pasul cu TOT, tot timpul, pentru toate tipurile de audiențe și de clienți](https://media.iqads.ro/2024/02/oana-andreescu-profile-pic-cover-410.jpg)
[SoMe Update] Oana Andreescu: Nu cred că e realist să spui că ții pasul cu TOT, tot timpul, pentru toate tipurile de audiențe și de clienți
![[Case Study] HTTPOOL-ESSENCEMEDIACOM > COCA-COLA X SNAPCHAT. Generația Z la un snap distanță de cel mai popular brand de băuturi răcoritoare](https://media.iqads.ro/2023/10/study-cover-banner-cover-410.jpg)
[Case Study] HTTPOOL-ESSENCEMEDIACOM > COCA-COLA X SNAPCHAT. Generația Z la un snap distanță de cel mai popular brand de băuturi răcoritoare

Cosmin Stanciu și Dexter Alexandru Manea: Incercam sa ne ducem spre abstract si minimalist, sa ne folosim de mediul vizual intr-un fel poate un pic mai poetic decat narativ

Rețeaua FCB marchează 150 de ani de existență cu o nouă performanță la Cannes: 42 de trofee și distincția North America Network of the Year pentru al 5-lea an consecutiv

Ovidiu Păun: Sunt un storyteller capitalist care se bucură de libera trecere între țări a brief-urilor de publicitate

Parteneriat în premieră pe piața locală de media: Xaxis România, în colaborare cu Adelaide, oferă servicii de măsurare a atenției pentru brand-uri de renume

La Fashion Days Black Friday continuă cu cele mai bune oferte din ultimele 365 de zile. Noi produse adăugate în ofertă
![[Diploma Stories] Gabriel Arhire: Este uimitor să poți manipula forma materiei din toate unghiurile sale](https://media.iqads.ro/2022/10/fotojet2-cover-410.jpg)
[Diploma Stories] Gabriel Arhire: Este uimitor să poți manipula forma materiei din toate unghiurile sale
![[Off-Center] Tamika Abaka-Wood: Sunt interesată de lumi în care oamenii își creează viitorul, nu unde viitorul creează oameni](https://media.iqads.ro/2022/09/fotojet12-cover-410.jpg)
[Off-Center] Tamika Abaka-Wood: Sunt interesată de lumi în care oamenii își creează viitorul, nu unde viitorul creează oameni
![[Off-Center] Tamika Abaka-Wood: I’m interested in worlds where humans create their futures, instead of the futures creating humans](https://media.iqads.ro/2022/09/fotojet13-cover-410.jpg)
[Off-Center] Tamika Abaka-Wood: I’m interested in worlds where humans create their futures, instead of the futures creating humans

VouchersDepot.com, noua platformă internațională de vouchere digitale B2B și B2C, cu livrare în câteva minute

Cu cea mai recentă campanie ‘Back To School’, Sportisimo vine cu o selecție variată de produse de top în toate magazinele sale
![[Veterani in publicitate] Traian Panghe: Obiceiurile străvechi ale publicității au rămas aproape intacte. Doar viteza a crescut enorm și parcă nu ne mai distrăm atât de mult](https://media.iqads.ro/2022/07/traianpanghe-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Traian Panghe: Obiceiurile străvechi ale publicității au rămas aproape intacte. Doar viteza a crescut enorm și parcă nu ne mai distrăm atât de mult

În fiecare agenție, există un glass-ceiling care e mereu acolo și despre care nu vorbește nimeni, pe care doar împreună putem să-l eliminăm treptat

Bună, România! Zalando le urează bun venit românilor pe platforma ce le oferă cea mai variată selecție de fashion de pe piață
![[Puterea brandurilor] Bogdan Răileanu: Când brandul devine uriaș începe să semene cu un Dumnezeu uneori absent alteori intervenționist, lumea îl adoră, dar religia din spatele lui ascunde multe păcate. Și tone de bani](https://media.iqads.ro/2022/05/pun02964-1-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Bogdan Răileanu: Când brandul devine uriaș începe să semene cu un Dumnezeu uneori absent alteori intervenționist, lumea îl adoră, dar religia din spatele lui ascunde multe păcate. Și tone de bani
![[Puterea brandurilor] Mihai Coliban: Daca e ceva ce am inteles cat am trait in Rusia e cat de puternic e brandul numit comunism sovietic, comunismul original](https://media.iqads.ro/2022/05/75561420-10157882737519429-1630620836853448704-n-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Mihai Coliban: Daca e ceva ce am inteles cat am trait in Rusia e cat de puternic e brandul numit comunism sovietic, comunismul original
![[Puterea brandurilor] Codin Caradimu: Noi, gen X, am fost ahtiati dupa branduri, dupa merch. Eram si saraci si snobi pe vremea aia. Gresita combinatie](https://media.iqads.ro/2022/05/codin-caradimu-cover-800-cover-800-cover-850-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Codin Caradimu: Noi, gen X, am fost ahtiati dupa branduri, dupa merch. Eram si saraci si snobi pe vremea aia. Gresita combinatie
![[Puterea brandurilor] Cezar Panait: Cred ca brandurile sunt ca niste stalpi de iluminat pe o strada intunecata. Stii drumul spre casa cu ochii inchisi, dar e un pic mai bine cu neoane](https://media.iqads.ro/2022/05/panait2019-cover-850-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Cezar Panait: Cred ca brandurile sunt ca niste stalpi de iluminat pe o strada intunecata. Stii drumul spre casa cu ochii inchisi, dar e un pic mai bine cu neoane
![[Puterea brandurilor] Dani Macarie: In comunism am trait cu “marca proprie” a regimului. E o mare diferenta intre cei care au asteptat sa vina Coca Cola si cei care s-au nascut cu ea in frigider](https://media.iqads.ro/2022/04/dani-macarie-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Dani Macarie: In comunism am trait cu “marca proprie” a regimului. E o mare diferenta intre cei care au asteptat sa vina Coca Cola si cei care s-au nascut cu ea in frigider
![[Puterea brandurilor] Serban Alexandrescu: In comunism, stiam ca brandurile sunt "eticheta Vestului". Stiam ca noi nu le putem avea si ca ei le au – si deci ca noi suntem niste inferiori, tinuti dupa gratii gri](https://media.iqads.ro/2022/03/460436-111163592357958-1133869541-o-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Serban Alexandrescu: In comunism, stiam ca brandurile sunt "eticheta Vestului". Stiam ca noi nu le putem avea si ca ei le au – si deci ca noi suntem niste inferiori, tinuti dupa gratii gri
![[Puterea brandurilor] Iulian Comănescu: Războiul nu mai e doar treaba producătorilor de arme. Îmi imaginez că în viitor brandurile virtuale ar putea juca un rol de mediator](https://media.iqads.ro/2022/03/foto-iulian-comanescu-cover-850-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Iulian Comănescu: Războiul nu mai e doar treaba producătorilor de arme. Îmi imaginez că în viitor brandurile virtuale ar putea juca un rol de mediator

Metoda Bullet Journal. Urmăriți trecutul, organizați prezentul, proiectați viitorul - Ryder Carroll | Editura Publica, 2019
