
Articole care fac referire la 2Performant
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii 2Performant


Hai cu noi în teambuildingul e-commerce-ului românesc. ecomTEAM 2024 se apropie: ce teme abordăm anul acesta și cum se va desfășura evenimentul?
![[Marketer profile] Elena Petrov: Marketingul e privit ca un apendice, iar asta este greșit. Marketing-ul nu ar trebui făcut doar ca să vândă, ci ca să ajute companiile să devină mai bune](https://media.iqads.ro/2023/12/elena-petrov-2performant-cover-410.jpg)
[Marketer profile] Elena Petrov: Marketingul e privit ca un apendice, iar asta este greșit. Marketing-ul nu ar trebui făcut doar ca să vândă, ci ca să ajute companiile să devină mai bune

Cele mai importante distincții din Comerțul Online Românesc în cadrul ediției de 18 ani a Galei Premiilor eCommerce

GPeC SUMMIT 30-31 Octombrie: Dan Ariely și Mark Schaefer vin la Evenimentul Anului în E-Commerce & Digital Marketing

Școala de Vară GPeC 23-28 august: Cursuri intensive de E-Commerce & Digital Marketing alături de unii dintre cei mai buni specialiști din online

GPeC SUMMIT 22-23 Mai: Tot ce e important în E-Commerce și Digital Marketing de la cei mai buni specialiști internaționali și români

Raport GPeC E-Commerce România 2022: Cumpărături online de 6,3 miliarde de euro, în creștere ușoară față de 2021

Agenția de marketing digital și comunicare Ideologiq lansează Quadratiq, o nouă divizie de E-Commerce și Data Science dedicată companiilor

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020

În numai 11 săptămâni de competiție Open World, 65 afiliați au generat vânzări de 11,6 milioane de euro prin 2Performant

462 de magazine online din 25 de industrii au înregistrat de Black Friday vânzări de peste 6,9 milioane euro + TVA, prin intermediul 2Performant, o creștere de 47,8%

Analiză 2Performant: Black Friday nu mai este o zi, ci o lună. Cum se pregătesc magazinele online pentru cel mai așteptat eveniment de vânzări al anului

2Performant și Cuponeria.ro: afiliere cu coduri de reduceri, de Black Friday – ghid de bune practici

GroupM lansează INCA, o platformă de automatizare data-driven și bazată pe AI dedicată campaniilor cu influenceri și creatori de conținut

2Performant anunță o creștere în trimestrul trei cu 64,2% a numărului de vânzări și cu 67,6% a valorii acestora

2Performant înregistrează o cifră de afaceri de 10,7 milioane de lei în primul semestru al anului, cu 17% mai mult decât aceeași perioadă a anului trecut

Analiză e-commerce 2Performant: în prima jumătate a anului, românii au început să cumpere iar haine de stradă și birou și au cheltuit online cu 22,3% mai mult decât anul trecut pe produse de fashion
![[Veterani in publicitate] Cristian Ignat: Astazi este mai important ca niciodata sa fii curajos. Este greu sa fii diferit si sa iesi in evidenta din multitudinea de reclame](https://media.iqads.ro/2021/05/pjimage27-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Cristian Ignat: Astazi este mai important ca niciodata sa fii curajos. Este greu sa fii diferit si sa iesi in evidenta din multitudinea de reclame

Raport GPeC E-Commerce România 2020: Cumpărături online de 5,6 miliarde de euro, în creștere cu 30% față de 2019

Am intors clepsidra pentru MIXX AWARDS Romania 2020: o saptamana pana la deadline. Ingredientul cheie al Festi(n)valului - categoriile dedicate Influencer Marketing
