Controversele despre cel mai eficient mediu de promovare sunt departe de a se fi incheiat. Noi am incercat sa mai aducem lumina in aceasta dezbatere prin evenimentul SMARK - Strategii Media 2010. Au vorbit despre eficienta mediilor de promovare specialisti din tara si din strainatate; dar inainte de a intreba expertii, am mers direct la sursa: i-am intrebat pe oamenii de pe strada unde se intalnesc cel mai des cu publicitatea si in ce context se lasa convinsi mai usor de mesajele publicitare. Televizorul e in continuare in top. "Afisurile de pe strada" sunt si ele de mare angajament. Cu internetul e mai greu ca n-are acces toata lumea la modernizarile astea, pare-se. Plus ca bannerele sunt enervante, dom'le, ce mai incolo si incoace! Ce ne-a mai ramas? A, da, publicitatea neconventionala. In lifturi, in toalete? Un ping-pong savuros de la "ba da, ba nu" pe aceasta tema. Convingeti-va si singuri!
Producator: IQads
Filmare: Realitatea TV
Montaj: Oana Stan (The Money Channel)