Inainte de conferinta Marketing Research 2010, cel de-al doilea eveniment din cadrul SMARK KnowHow Series, ne-am gandit ca ar fi cazul sa mai luam pulsul strazii. Asa ca am iesit sa-i intrebam pe oameni ce si-ar dori sa vada in reclame. Pusi in postura de copywriter, ei au pasit pe cararile binecunoscute ale clieseelor care apar la totul pasul in publicitate. Cativa au avut sclipiri si au fost plini de umor. Altii au spus ca s-au saturat de ce vad in reclame dar n-au avut capacitatea sa ofere o alternativa demna de luat in seama. Pana la urma, am ramas cu o colectie inedita de idei, inedita prin simplul fapt ca pune alaturi banalitati si idei de-a dreptul ingenioase. Daca sunteti curiosi ce se asteapta sa vada consumatorii romani in reclamele pentru cafea, detergent, sampon si bere, urmariti acest pop talk.
Producator: IQads
Filmare: Realitatea TV
Montaj: Oana Stan (The Money Channel)