Acum ca v-ati intors din vacanta, puteti lua notite despre social media din aceasta editie speciala de IQadsTv, realizata la prima conferinta SMARK - "Promotiile acum". Paul Colman si Graeme Douglas, Senior Planneri la W+K, ne impartasesc cum au folosit ei social media in campaniile lor, in ce fel ar trebui masurata eficienta utilizarii lor, la ce e bun un content planner in agentia omului, cum se mentine o relatie sanatoasa si productiva cu bloggerii, cat o sa continue moda flash moburilor si a proiectelor de augmented reality si la ce cred ei ca e bun Twitter pana la urma. Cea mai recenta experienta a lor cu social media a fost transmiterea pe TwoPlannersInaRoom.com (prin live webcam si Twitter stream) a ultimelor 24h inainte de deadline-ul de inscriere a lucrarilor la APG Creative Planning Awards. Campania despre care scriau era "Nike - Show Your 5" si avea la baza conceptul de intoarcere a camerelor publice de supraveghere (CCTV - Closed Circuit Television) dinspre strada in interiorul terenurilor de fotbal 5 la 5. La 3 noaptea si-au dat insa seama ca deadline-ul de predare nu era a doua zi, sambata, ci luni, pe 1 iunie. I-am rugat sa argumenteze de ce nu a fost un "PR stunt" si cum se face ca tocmai cei mai organizati oameni dintr-o agentie, plannerii, nu au fost atenti la informatiile de inscriere la respectivele premii APG. Cat de convingatori au fost? Va las sa va lamuriti singuri. Vizionare placuta!
Echipa IQadsTv:
Invitati:
Paul Colman (Senior Planner, Wieden+Kennedy) si Graeme Douglas (Senior Planner, Wieden+Kennedy)
Grafica: Andrei Nica (www.sendal.ro)
Muzica:
Studio 88 ( www.studio88.ro )
Producator: IQads