Publicitatea adresata femeilor prezinta de cele mai multe ori doamne si domnisoare fericite, frumoase, bine imbracate si extraordinar de multumite de produsele pe care le folosesc. In reclame orice femeie poate sa aiba un par perfect, gene mai lungi, o familie fericita, sa fie si sexy, dar si o buna gospodina, sa fie admirata sau sa slabeasca repede si sanatos. Am vrut sa vedem ce parere au despre asta si romancele obisnuite, ce le place la publicitatea adresata lor, ce le deranjeaza sau ce reclame le-au ramas intiparite in minte. Am iesit la plimbare intr-o zi libera si foarte calduroasa si am cautat doamne si domnisoare ascunse la umbra copacilor sau a teraselor.
Romancelor le place publicitatea adresata lor, dar nu prea. Campaniile sunt frumoase si unele dintre ele chiar le influenteaza decizia de cumparare, insa cand vine vorba de femeile perfecte care apar in reclame totul se duce la vale. Publicitatea nu prezinta imaginea reala a femeii, nimeni nu arata ca in reclame si brand-urile ar trebui sa se asocieze cu oameni normali, nu cu modele sau vedete. Mai multe pareri despre asta, dar si reclamele care le-au ramas in minte doamnelor care ne-au raspuns la intrebari, intr-un Vox Pop de exceptie.
Despre ce vor femeile de la branduri si publicitate s-a discutat si la conferinta Marketing for Women, intre 4 si 5 iulie, in Bucuresti.
Marketing for Women este un eveniment ce face parte din seria SMARK KnowHow. Partenerul principal al conferintei este TLC, un canal din portofoliul Discovery Networks. Transportator oficial esteAir France, iar creative food partner este frufru.
Evenimentul este sustinut de Agrafa, 360 Revolution, Trade Media si Babylon Consult. Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Business Woman, Money Magazine, Money.ro, Money TV, Wall Street, Forbes si Radio Guerrilla.