AdCouture - Editia 41

In cadrul editiei 41 a emisiunii AdCouture, Peter Jansen (Presedinte UAPR) a vorbit despre Ghidul de Pitch, document elaborat de WFA (The World Federation of Advertisers) si EACA (The European Association of Communication Agencies). Potrivit lui Jansen, intr-un pitch ar trebui sa intre maxim 5 agentii pentru ca nu este avantajos pentru un client sa evalueze un numar mai mare de agentii. Peter Jansen a estimat si in ce masura va afecta criza, pana la sfarsitul anului 2009, piata de publicitate din Romania si nivelul salariilor din industrie.

Partea a doua a emisiunii a gazduit o retrospectiva a editiilor AdCouture in care au fost difuzate momente din cadrul festivalului AdPrint, respectiv din cadrul Galei EFFIE.

Pana in luna septembrie, emisiunea AdCouture intra in vacanta, editia 41 fiind ultima editie difuzata in aceasta vara.Echipa AdCouture
Invitati:
Peter Jansen (Presedinte UAPR)

Moderator: Serban Ciusca

Montaj & postprocesare:
The Money Channel
Redactor: Alina Galeriu


Festivaluri



Branded


Related podcasts