Cum le redai femeilor increderea in sine – 4 idei creative

Femeile sunt complicate, iar romancele nu fac exceptie de la regula. Am convins patru publicitari – Martin Balint (Creative Director, HIPPOS), Laura Nedelschi (Creative Director, TBWA), Corina Bacanu (Experienced Creative, THE SECRET SERVICE) si Adela Dan (Senior Copywriter, McCann Erickson) – sa propuna patru idei care ar putea fi pe placul femeilor de pe plaiuri mioritice. Prima ideea a fost pentru Husqvarna, care le aminteste femeilor ca "Forta este deja cu ele" si ca doar de incredere mai au nevoie ca sa poata face activitati tipic barbatesti. A doua ideea ar fi pentru o companie de telefonie mobila, care ofera un serviciu de mesaje de iubire neconditionata pentru femei, indiferent de actiunile lor in perioada de trimitere a SMS-urilor. A treia campanie ar fi fost pentru Dove, care le propune femeilor, inclusiv vedetelor, sa apara in public nemachiate pentru o zi pentru ca sunt frumoase asa cum sunt ele, naturale. Nu in cele din urma, am testat ideea unui salon care ofera servicii pentru toate tipurile de femei: cele care fie sunt pe fuga, fie ca au pofta de rasfat si relaxare, fie vor sa devine sclipitoare in stilul "Diva" inainte de o petrecere.

Marketing for Women este un eveniment ce face parte din seria SMARK KnowHow. Partenerul principal al conferintei este TLC, un canal din portofoliul Discovery Networks. Transportator oficial este Air France, iar creative food partner este frufru.

Evenimentul este sustinut de Agrafa, 360 Revolution, Trade Media si Babylon Consult. Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Business Woman, Money Magazine, Money.ro, Money TV, Wall Street, Forbes si Radio Guerrilla.



Subiecte



Branded


Related podcasts