In editia AdCouture numarul 39, invitatii rubricii "Hot Spot" au vorbit despre recent lansatul portal de business money.ro. Irina Morosanu (Business Affairs Manager F5) a subliniat punctele forte ale noii platforme de business si a eliminat indoiala legata de pierderea identitatii brandurilor reunite sub umbrela money.ro. Costin Milu (Senior Copywriter, Propaganda) a dat detalii despre conceptul creativ care a stat la baza campaniei de lansare: "in executii am dramatizat ideea ca invidia e legea progresului".
Rubrica "Insider" a fost tot despre demersuri curajoase. Oana Bulexa (Consumer Practice Director, The Practice) si Razvan Capanescu (Creative Director, Publicis) au vorbit despre campania "Headless" pentru pufuletii Gusto. Capanescu a marturisit ca au ales sa mearga pe directia strategica a "optimismului indestructibil", de unde si dramatizarea creativa controversata. Spotul a fost cenzurat de CNA. Urmariti in emisiune pozitia agentiilor implicate.
Echipa AdCouture
Invitati:
Irina Morosanu (Business Affairs Manager F5)
Costin Milu (Senior Copywriter, Propaganda)
Oana Bulexa (Consumer Practice Director, The Practice)
Razvan Capanescu (Creative Director, Publicis)
Moderator: Serban Ciusca
Montaj & postprocesare:
The Money Channel
Redactor: Mirabela Manea
MSLGROUP The Practice
MSLGROUP The Practice este cea mai creativa agentie de PR din Romania si cea mai premiata, cu peste 200 de premii si nominalizari obtinute pentru mai bine de 70 de campanii diferite. In 2012, agentia s-a clasat pe... vezi detalii »
Propaganda
Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »