AdCouture - Editia 39

In editia AdCouture numarul 39, invitatii rubricii "Hot Spot" au vorbit despre recent lansatul portal de business money.ro. Irina Morosanu (Business Affairs Manager F5) a subliniat punctele forte ale noii platforme de business si a eliminat indoiala legata de pierderea identitatii brandurilor reunite sub umbrela money.ro. Costin Milu (Senior Copywriter, Propaganda) a dat detalii despre conceptul creativ care a stat la baza campaniei de lansare: "in executii am dramatizat ideea ca invidia e legea progresului".

Rubrica "Insider" a fost tot despre demersuri curajoase. Oana Bulexa (Consumer Practice Director, The Practice) si Razvan Capanescu (Creative Director, Publicis) au vorbit despre campania "Headless" pentru pufuletii Gusto. Capanescu a marturisit ca au ales sa mearga pe directia strategica a "optimismului indestructibil", de unde si dramatizarea creativa controversata. Spotul a fost cenzurat de CNA. Urmariti in emisiune pozitia agentiilor implicate.
Echipa AdCouture
Invitati:
Irina Morosanu (Business Affairs Manager F5)
Costin Milu (Senior Copywriter, Propaganda)
Oana Bulexa (Consumer Practice Director, The Practice)
Razvan Capanescu (Creative Director, Publicis)

Moderator: Serban Ciusca

Montaj & postprocesare:
The Money Channel
Redactor: Mirabela Manea


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »



Branded


Related podcasts