Problema pe care Honda a ridicat-o inainte de acest spot a fost una de perceptie - aceea ca Honda Motor era privit ca un producator de incredere, dar foarte putin inspirat in ceea ce priveste a avea grija de imaginea sa. Astfel, Wieden & Kennedy au propus bine cunoscuta campanie "The Power of Dreams", din care Choir face parte. Rezultatatele nu au adus satisfactii numai advertiserului, care si-a depasit obiectivele de marketing, ci si agentiei, care a fost premiata la toate festivalurile in care a inscris lucrarile realizate pentru Honda. No comment, ne aflam in fata unui monstru sacru din istoria recenta a advertisingului.Honda - Choir
Client: Honda Motor Co.
Brand: Honda
Agentie: Wieden & Kennedy UK Ltd
Director de creatie: Tony Davidson, Kim Papworth
Copywriter: Ben Walker, Michael Russoff, Matt Gooden
Art Director: Matt Gooden, Ben Walker, Michael Russoff
Regizor: Antoine Bardou-Jacquet
Producator: David Stewart
Producator W&K: Helen Whiteley
Account Manager: Francesca Sellers, Jonathan Tapper
Editor: Bill Smedley
Muzica: Steve Sidwell
Sunet: Niall Acott
Comentarii
Foarte grei !!