La editia 36 a emisiunii AdCouture, in rubrica "Hot Spot", s-a discutat pe marginea subiectului "Promotii". Gabriela Terchila (Managing Director Proximity), Stefan Teodorescu (Director de Marketing Fabryo) si Stefan Chiritescu (Head of Planning, Graffiti BBDO) au vorbit despre momentul cel mai potrivit pentru a face o promotie si despre mecanismele de promotie care functioneaza cel mai bine.
In cadrul rubricii Insider, cele doua invitate, Ioana Gheorghita (Strategic Planner, Leo Burnett) si Liliana Stanculet (Corporate Brand Manager, Petrom) au dezvaluit cum a decurs relatia client-agentie pe parcursul proiectului "Common Sense and Responsbility", campanie Petrom nominalizata anul acesta la Grand EFFIE.
Echipa AdCouture
Invitati:
Gabriela Terchila: Managing Director Proximity
Stefan Teodorescu: Director de Marketing Fabryo
Stefan Chiritescu: Head of Planning, Graffiti BBDO
Ioana Gheorghita: Strategic Planner, Leo Burnett
Liliana Stanculet: Corporate Brand Manager, Petrom
Moderator: Serban Ciusca
Montaj & postprocesare:
The Money Channel
Redactor: Mirabela Manea
Leo Burnett
Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »