E deja suficient de greu pentru un junior creativ sa nu se inhibe, dupa cum povesteau Mihnea Gheorghiu si Mihai Botarel anul trecut. Ce se intampla atunci cand esti si junior, si femeie? E suficient sa fii talentata si perseverenta pentru ca meritele sa-ti fie recunoscute? In disputele zilnice de idei, pe care se bazeaza pana la urma intreg procesul creativ, invinge cel mai competent, indiferent de sex, sau cel care are temperamentul cel mai puternic, cea mai mare putere de argumentare si caracterul cel mai bataios? Cand esti luata la misto intr-o disputa in care celalalt vrea sa te intimideze pentru ca a ramas fara argumente, iti revii la fel de usor ca un barbat? E femeia in general o tinta mai usoara a mistourilor in asemenea dispute? Cat de usor ii vine unui barbat sa piarda in fata unei femei, chiar daca e vorba doar de o lupta de idei? In industriile creative, toata lumea isi apara ideile cu dintii (mai ales cand e vorba de rodul muncii), dar oare sunt barbatii mai orgoliosi decat femeile care lucreaza in acelasi domeniu? Aceste ipoteze au dus la subiectul pentru care le invitasem de fapt pe Raluca Feher si Ema Prisca la IQadsTv: "Orgolii masculine in publicitate". Dupa ce ne-au povestit in prima parte contextul istoric, din care am inteles de ce sunt atat de putine femei la creatie, in aceasta editie, cele doua invitate nuanteaza tema discutiei, facand diferenta dintre pasiune si orgoliu, consemnand consecintele pozitive ale unor intitiative izvorate din orgoliu si atingand punctele sensibile ale discutiei, atunci cand vine vorba de lucruri pe care le fac barbatii, fara a putea fi acuzati de discriminare.
Echipa IQadsTv:
Invitati:
Raluca Feher (Senior Copywriter, CAP) si Ema Prisca (Creative Director, Graffiti BBDO)
Grafica: Andrei Nica (www.sendal.ro)
Muzica:
Studio 88 ( www.studio88.ro )
Producator: IQads