Case Study: Troy Public Library - Book Burning Party

Biblioteca din Troy, Michigan a ramas fara bani pentru a o mai intretine, astfel ca s-a pus la vot o varianta pentru a face fata: o taxa marita cu 0.7%. Oamenii au inceput sa discute mai departe numai despre taxe. Mai departe, s-a format un grup de oameni care au pus atentionari in tot orasul - oamenii erau chemati sa voteze inchiderea bibliotecii si sa apara la petrecerea de ardere a cartilor. S-a creat astfel un mare buzz pe internet, unde toata lumea discuta despre problema arderii cartilor din biblioteca.

Agentie: Leo Burnett Detroit

Creative Directors: Peter McHugh, Glen Hilzinger, Bob Veasey

Copywriters: Glen Hilzinger, Rob Thiemann, Mike Davis

Art Directors: Bob Veasey, Derek Tent

Agency Producer: Jennie Hochthanner

Creative Technologist: John McClaire

Creative Service Director: Tony Booth



Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »



Branded


Related podcasts