Case Study: SMURD - The chase

Romanilor le trebuia un motiv intemeiat pentru ca SMURD sa-i convinga sa doneze. SMURD avea nevoie de bani pentru a achizitiona un avion echipat pentru situatii de urgenta. Toate materialele se terminau cu acest indemn: "Nu lasa distanta pana la spital sa devina incurabila! Redirectioneaza catre SMURD cei 2% din impozit, pentru a cumpara un avion sanitar pentru urgente. Ajuta-ne sa scurtam distante ca sa prelungim vieti".

Agentie: Cohn&Jansen JWT

Account Director: Andreea Lupu

Senior Art Director: Alex Stanciu

Senior Copywriter: Andrei Igna

A/V Production Director: Ilinca Dumitrescu

Production Manager: Cristian Dobre

DTP: Mihai Gheorghe, Gabriela Gheorghe

Regia: Radu Jude

Client:

Director Executiv: Tiberiu Fechete

Ofiter de Comunicare: Geo Procopie

Presedintele Consiliului Director al Fundatiei: Raed Arafat



Branduri



Branded


Related podcasts