Acesta este Cadoul IQads de Craciun pentru industria de publicitate, cu rol de entertainment in perioada asta in care nu veti gasi nimic pe gustul vostru la tv, dar si cu rol de informare, pentru cei care isi fac auto-evaluari la sfarsit de an si incearca sa-si asume rezolutii de an nou pentru a-si consolida cariera in publicitate. Materialul avea toate sansele sa fie unul extrem de serios, din care sa putem observa nu numai conflictul dintre generatiile de publicitari (comparati cu editia premiantilor la Cannes), ci si pervertirea valorilor in cazul tinerilor, partea de vina a seniorilor (sau meritele, dupa caz) in educatia slaba a aspirantilor, ce a mai ramas din glamour-ul publicitatii de la inceput (easy money, faima, premii la festivaluri), diferenta dintre workaholism si pasiune in profesia de publicitar si, mai presus decat toate astea, ce ar trebui sa-si doreasca juniorii pentru a-si putea construi o cariera stralucita. Din fericire, cei doi invitati au reusit sa transforme lectia de cariera intr-un spectacol, asa cum reusesc ei de fiecare data, in toate interviurile pe care le acorda.
Echipa IQadsTv:
Invitati:
Bogdan Naumovici (Creative Director, 23) si Serban Alexandrescu (Director de Creatie, Headvertising)
Grafica: Andrei Nica (www.sendal.ro)
Muzica:
Studio 88 ( www.studio88.ro )
Montaj & postprocesare:
efectiv d4 ( www.efectivd4.ro )
Producator: IQads