Editia cu numarul 10 a emisiunii s-a concentrat pe proiecte neconventionale desfasurate in aceasta perioada. La "Hot Spot" s-a vorbit despre primul proiect al F5 X-Media, noua regie de vanzari digitale, interactive si cross-media a grupului Realitatea-Catavencu. Dragos Stanca, New Media Director al grupului si regizorul Marian Crisan au povestit despre primul videoclip filmat cu telefonul mobil, un proiect realizat de Orange si LG, in colaborare cu formatia Voltaj.
Tot despre un proiect neconventional au vorbit si invitatii lui Serban Ciusca de la rubrica "Insider", Razvan Matasel si Emilian Arsenoaiei. Prima campanie pe care au realizat-o de la infiintarea propriei agentii de comunicare, Arsenoaiei si Matasel, a starnit adeziunea a numeroase persoane publice romanesti. Sub sloganul "Accidentele se pot intampla oricui! Ai mai multa grija in trafic!", campania desfasurata la initiativa Politiei Capitalei s-a derulat pe perioada 17-23 noiembrie si a convins o serie de vedete sa transmita acest mesaj dintr-un scaun cu rotile.
Echipa AdCouture
Invitati:
Dragos Stanca, New Media Director, Realitatea.Catavencu
Marian Crisan, regizorul primului videoclip din Romania realizat cu telefonul mobil
Razvan Matasel, Managing Partner, Arsenoaiei & Matasel
Emilian Arsenoaiei, Managing Partner, Arsenoaiei & Matasel
Moderator: Serban Ciusca
Montaj & postprocesare:
The Money Channel
Redactori: Mirabela Manea
Comentarii
cine e tipul solid nebarbierit?
agentia asta 23 e din Bucuresti?
Parerea mea dar cred ca se aplica.
Ma bucur oricum ca la un material care e mai bun decat multe altele cineva se plange de calitate. Sper sa mai existe si altii in industria asta care sa va faca sa va plangeti la fel de tare ca nu se aude perfect.
Ah, si observa te rog, ca oamenii pasionati de publicitate, nu de montaj video, chiar au auzit totul (cum or fi facut? serios vorbind, eu am luat drept compliment commentul tau - inseamna ca am un auz fff fin daca am auzit ce se vorbeste in film) si vorbesc despre subiect, in comentariile de mai jos, deci scopul a fost atins.
Am inceput deja sa scriu la referate si sa cer aprobari pentru camera si lavaliera. Acuma mai am o singura problema: unde mai gasesc eu doi oameni la fel de interesanti ca astia doi?
Daca toata energia creativilor e canalizata spre ghosturi pentru clienti non-comerciali, nu spre eficienta pentru clientii care le platesc de fapt salariile, atunci ei profita de agentie, "isi fac portofoliu pe banii ei", pentru ca dau lucrari mediocre pentru "conturile serioase".
Daca ne gandim ca premiile ii sunt benefice si agentiei, atunci creativii care lucreaza la ghosturi ar trebui platiti din bugetul de PR :) Din pacate, lucrarile de la creatie nu sunt precum comunicatele de presa - nu ai garantia ca iei un premiu pentru fiecare bucata creata, asa ca energia depusa nu se justifica in comparatie cu cat ar trebui platit in mod normal un om care tot anul lucreaza la ghosturi si nu ia nici un premiu.