AdCouture - Editia 10

Editia cu numarul 10 a emisiunii s-a concentrat pe proiecte neconventionale desfasurate in aceasta perioada. La "Hot Spot" s-a vorbit despre primul proiect al F5 X-Media, noua regie de vanzari digitale, interactive si cross-media a grupului Realitatea-Catavencu. Dragos Stanca, New Media Director al grupului si regizorul Marian Crisan au povestit despre primul videoclip filmat cu telefonul mobil, un proiect realizat de Orange si LG, in colaborare cu formatia Voltaj.

Tot despre un proiect neconventional au vorbit si invitatii lui Serban Ciusca de la rubrica "Insider", Razvan Matasel si Emilian Arsenoaiei. Prima campanie pe care au realizat-o de la infiintarea propriei agentii de comunicare, Arsenoaiei si Matasel, a starnit adeziunea a numeroase persoane publice romanesti. Sub sloganul "Accidentele se pot intampla oricui! Ai mai multa grija in trafic!", campania desfasurata la initiativa Politiei Capitalei s-a derulat pe perioada 17-23 noiembrie si a convins o serie de vedete sa transmita acest mesaj dintr-un scaun cu rotile.
Echipa AdCouture
Invitati:
Dragos Stanca, New Media Director, Realitatea.Catavencu
Marian Crisan, regizorul primului videoclip din Romania realizat cu telefonul mobil
Razvan Matasel, Managing Partner, Arsenoaiei & Matasel
Emilian Arsenoaiei, Managing Partner, Arsenoaiei & Matasel
Moderator: Serban Ciusca

Montaj & postprocesare:
The Money Channel
Redactori: Mirabela Manea



Comentarii

smoke alot
acum 15 ani

cine e tipul solid nebarbierit?

agentia asta 23 e din Bucuresti?

gabriela lungeanu
acum 15 ani
nu mi-a placut ce a zis domnul cu tricou negru, cel mai solid, relativ la mentalitatea tinerilor care vad cariera in publicitate ca o ratare....majoritatea tinerilor care lucreaza in publicitate vin de la facultati cu profil uman : filosofie, filolosie...Exista facultati care pregatesc strict pt acest domeniu, pentru publicitate, cum ar fi SNSPA-ul, iar visul studentilor este sa lucreze in publicitate, nicidecum aleg acest domeniu din lipsa de alternativa
Livia Plamadeala
acum 15 ani
solid nebarbierit :-)))))))
Marius Tolos
acum 15 ani
pentru cine a ajuns sus e usor sa vorbeasca despre cum se face carierea in publ,toata apreciera pt cei doi dar e greu in acest domeniu.de aceea noi tinerii avem aceasta mentaliatate."tipu solid nebarbierit "e cratorul multor reclame de succes si il poti vedea prezentand serialul SEINFIELD. stie cineva daca vid asta se gaseste pe alt site?
Ana Militaru
acum 15 ani
prietene, te tii de glume, dar vad ca unii au luat-o de buna :))
Mihaela BERNEAGA
acum 15 ani
Ar putea fi imbunatatita calitatea sunetului la inregistrarile pe care ni le oferiti?
Ana Savescu
acum 15 ani
el e Bogdan Naumovici
EmilC
acum 15 ani
@gabri3la: publicitatea nu trebuie sa fie un vis, trebuie sa fie o dorinta; nu ma fac publicitar pt ca e COOL, nu ma angajez la X agentie pt ca am facut SNSPA! o simti sau nu... dl in negru a simtit-o bine; iti recomand sa cauti niste reclame la cafea elita de acum ceva ani si o sa intelegi.
Verde Gheorge
acum 15 ani
Problema cea mai stupida dupa mine (ca junior) e ca majoritatea nu au talentul social necesar pentru a mentine un post in meseria asta. Probabil suna stupid dar o vad in fiecare zi. Nu poti sa faci o facultate de arte sau de nu stiu care si sa stai la birou si sa vii cu idei. Mai primesti "odd job"-uri de la sefi si colegi care necesita un pic de inventivitate. Mai ai de comunicat cu oamenii cu care lucrezi si sa dovedesti zilnic ca ai creativitatea atat sefilor cat si tie.

Parerea mea dar cred ca se aplica.

David Santos
acum 15 ani
Foarte bun materialul, putem spune ca e un soi de sos dulce acrisor presarat de 2 maestri bucatari chinezi pe pui romanesc. E ok sa vrei faci o treaba buna, e bine sa te dedici muncii in publicitate dincolo de programul 9-5 sau 10-6 si mai minunat sa fi fidel agentiei in care lucrezi! Dar, nu vreau sa iau de bune vorbele de genul "faci portofoliu pe banii mei". Asta a fost o mizerie gratuita. Just, exista creativi care viseaza din secunda 1 petrecuta in agentie sa faca doar materiale de premiu, doar idei trasnite care se publica in general de catre client doar ca sa poata fi eligibile in competitii, ups adevarul care doare! Sa spui ca un creativ isi face portofoliul pe banii agentiei e o porcarie. In general daca nu-i capabil sa faca treaba buna pentru client zboara, ca d'aia avem perioade de proba, in rest se poate afirma ca agentia face bani de pe munca omului de creatie si in urma ei iese si un portofoliu atat pentru agentie cat si pentru cel ce a lucrat. In concluzie s-au spus multe lucruri foarte adevarate dar si cateva mizerii.
Andrei Bogdan
acum 15 ani
dati-mi voie sa fiu acid si critic la adresa unui proiect de toata lauda (n.r. iqads.ro) pentru ca isi permite luxul sa serveasca pe post de material tv, fie el si online, la nivelul la care o face. mihaelaberneaga a postat o intrebare, care imi place sa cred pentru binele ei, ca a fost una retorica. Se poate imbunatati calitatea sunetului?! Pentru cei de la iqads, am sa si raspund la intrebarea ei: DA, cu conditia ca cei ce fac aceste materiale sa fie cum... sa spun... buni la ceea ce fac. Daca va cade mandria sa va duceti la un magazin de echipament profesional si sa intrebati ce va trebuie, puteti sa imi dati un email si va spun eu. Promit sa ramana intre noi. Dar e pacat de 2 oameni precum cei intervievati si de ceea ce au ei de spus ca sa fie "difuzati" in asa hal de montaj si la o calitate demna de un amator. Succes. Sper sa fie ultima critica de fond pe care o voi posta aici.
Ana Militaru
acum 15 ani
Draga andbog, ma bucur ca esti atat de stapan pe subiect incat te doare sufletul cand vezi calitatea materialului video. Pe de alta parte, pana faci tu rost de niste exemple de videobloguri/televiziuni online care sa fi si supravietuit in ro cu videocasturile lor de calitate excelenta, si asta doar ca sa-mi demonstrezi ca e zgarcit oricine nu investeste in asta, da-mi voie sa-ti impartasesc din bucuria de a face parte dintr-un trust si de a urma nenumaratele proceduri pentru orice pix de care ai nevoie. Sa-ti mai spun si ca ii alerg pe domnii din imagine din august si ca i-am prins la inceputul lui decembrie de-abia, cu camera noastra nenorocita de la IQads, care atata a putut sa faca. Sunetul putea fi, intr-adevar, impecabil, dar nu stiu daca IQadsTv-ul ar mai fi fost cu oamenii astia care azi sunt in tara si peste 3 saptamani mai discuti cu ei daca nu cumva ar putea peste inca 2 sa te primeasca. (Da, e destul de solicitant sa fii director de creatie).

Ma bucur oricum ca la un material care e mai bun decat multe altele cineva se plange de calitate. Sper sa mai existe si altii in industria asta care sa va faca sa va plangeti la fel de tare ca nu se aude perfect.

Ah, si observa te rog, ca oamenii pasionati de publicitate, nu de montaj video, chiar au auzit totul (cum or fi facut? serios vorbind, eu am luat drept compliment commentul tau - inseamna ca am un auz fff fin daca am auzit ce se vorbeste in film) si vorbesc despre subiect, in comentariile de mai jos, deci scopul a fost atins.

Am inceput deja sa scriu la referate si sa cer aprobari pentru camera si lavaliera. Acuma mai am o singura problema: unde mai gasesc eu doi oameni la fel de interesanti ca astia doi?

Ana Militaru
acum 15 ani
@davidsag ai dreptate ca e un cerc vicios, dar nici o agentie nu-si va concedia creativii buni pentru ca vor sa faca ghosturi; intr-adevar, premiile ii sunt utile si agentiei, nu numai orgoliului creativilor, dar trebuie sa faci o diferenta clara intre clientii care aduc bani in agentie (si pentru care de obicei nu se pot face ghosturi...prea usor), si clientii care ar primi orice campanie le-ai face - muzee, festivaluri etc

Daca toata energia creativilor e canalizata spre ghosturi pentru clienti non-comerciali, nu spre eficienta pentru clientii care le platesc de fapt salariile, atunci ei profita de agentie, "isi fac portofoliu pe banii ei", pentru ca dau lucrari mediocre pentru "conturile serioase".

Daca ne gandim ca premiile ii sunt benefice si agentiei, atunci creativii care lucreaza la ghosturi ar trebui platiti din bugetul de PR :) Din pacate, lucrarile de la creatie nu sunt precum comunicatele de presa - nu ai garantia ca iei un premiu pentru fiecare bucata creata, asa ca energia depusa nu se justifica in comparatie cu cat ar trebui platit in mod normal un om care tot anul lucreaza la ghosturi si nu ia nici un premiu.

David Santos
acum 15 ani
@Ana.Militaru, apoi bine mai Ana dar eu ce Doamne iarta-ma am scris acolo. O agentie care e eficienta nu ajunge sa plateasca oameni aiurea deoarece are puterea de a-i trimite la plimbare. Bogdan s-a exprimat acolo de parca omul de creatie nu poate fi dat afara sau penalizat daca nu-si face treaba. Vreau sa se inteleaga bine ideea, sunt unii creativi platiti absolut degeaba si altii care trag greul pe cele mai scarboase conturi dar sa sustii ca-i platesti degeaba cand tu ai puterea de a-i da afara cand nu sunt eficienti mi se pare cam copilaresc.
Ana Militaru
acum 15 ani
e diferenta dintre mediocritate (pentru care nu esti dat afara niciodata) si performanta pe care ai putea-o atinge doar daca ai avea intentii onorabile


Branded


Related podcasts