[AdBreak #42]: Reprezentantii PepsiCo si Graffiti BBDO despre campania Pepsi – “Si ieri. Si azi”

In cadrul panelului Debriefing de la editia a 42-a Adbreak, Calin Clej (Marketing Manager Beverages, PepsiCo Romania), Stefan Chiritescu (Head of Planning, Graffiti BBDO), Luiza Vrinceanu (Account Manager, Graffiti BBDO) si Andreea Golban (Senior Copywriter, Graffiti BBDO) au vorbit despre conceptul, implementarea si rezultatele partiale ale campaniei Pepsi: "Si ieri. Si azi".

Pornind de la un brief de creatie care a cerut repovestirea lucrurilor asa cum erau cu 20 de ani in urma, fara sa deplanga frumusetea vremurilor trecute, a fost creata o campanie pentru research-ul careia creativii au recurs la albumele parintilor, prietenilor si cunostintelor. Invitatii au mai vorbit despre importarea sticlei retro de la un producator din Turcia, despre colaborarea cu agentia britanica de strategie si consultanta U Consultancy, despre asteptarile consumatorilor care voiau sa-si aminteasca de perioada de glorie a brandului si despre cum a lucrat echipa de creatie.



Branduri



Branded


Related podcasts