Monalisa si Nasterea lui Venus tatuate pe corpurile tinerilor, zidurile groase si culoarele inguste ale Evului Mediu, o scena dupa Pieta plasata in Biserica Azilului, nebunia unui concert rock, plimbarea pe sub Podul Minciunilor sunt doar cateva dintre simbolurile utilizate de gav|Scholz&Friends pentru a sugera activitatea culturala a Sibiului intre 1191-2007. De ce au optat pentru amalgamul de mituri, istorii si elemente culturale, ne-au spus in interviu. Acum vedem cum au ajuns la varianta finala a spotului: 3 ore de machiaj, indicatii pretioase, o gramada de unelte, oboseala si multa voie buna. Post-it-ul de istorie e scris de Marius Rosu, in calitate de cronicar - Director de Creatie, si revizuit de regizorul Bogdan Albu. Fata mistrioasa - Crina Semciuc. Ceilalti protagonisti: Adriana Butoi, Szigethi Szabolcs, Catalin Oancea. Asezati-va in fotolii si apasati play. Urmeaza prima editie MakingOf. Normal. Sibiu.
Sibiu CCE 2007 - FabriKultura
Client: Ministerul Culturii si Cultelor
Brand: Sibiu CCE 2007
Agentie: GAV Scholz&Friends
Director de creatie: Marius Rosu
Senior Copywriter: Dana Cavaleru
Junior Copywriter: Catalin Spoiala
Art Director: Raluca Dumitru, Marius Pellegrini
Regizor: Bogdan Albu
DOP: Liviu Marghidan
Scenografia: Cristina Barbu
Editor: Andrei Nica
Muzica: Silent Strike (Ionut Titu)
Sunet: Yama Studios
Producator: Liviu Marghidan
Tara de productie: Romania
Comentarii
Daca imi dezvolt firma voi apela 100% la FabriKultura!
Vreau date contact!