Terasa Fabrica a gazduit in perioada 14 – 21 august cea de-a sasea editie a singurului eveniment de branded entertainment din Romania - ADfel. Inca de la intrare, participantii au fost asteptati cu surprize: au trecut pe langa craterele facute de ingerii AXE care au cazut in ispita pe Pamant. Creaturile angelice au picat din Ceruri atrase in mod irezistibil de parfumul AXE Excite, iar la sfarsitul evenimentului participantii au aflat ca cel ales de ingeri a fost chiar protagonistul spotului AXE, difuzat in versiunea cinematografica in premiera la ADfel. Tomi, pe de alta parte, a oferit participantilor la eveniment o experienta dangerously hot, anuntata de extinctoarele si afisele plasate peste tot in terasa Fabrica. Tot hot a fost si experienta Playboy, care a demonstrat ca este mai mult decat o revista cu trupuri goale. Lucrurile au luat o turnura mai salbatica atunci cand Desperados a oferit participantilor ocazia sa se exprime prin Wild Painting si Wild Tattoos si sa testeze Wild Love si Wild Networking, combinandu-se in orb cu alti participanti la ADfel. Iar in Ziua Culturala, au venit la ADfel, cu mesaje prezentate la fel de neconventional, cele mai importante institutii, asociatii si ONG-uri care vor sa faca lumea mai buna. Sa nu uitam nici de ringul de box BestJobs care a stimulat adrenalina participantilor, cel putin la fel de mult ca proiectia Grand Spoof 2011, cu operele tuturor celor care au indraznit sa-si faca pauza publicitara asa cum au vrut ei, alaturi de Joe. Iar Jameson a trezit la viata Irlandezul care dormea in fiecare dintre participantii la ADfel, provocandu-i la un concurs de oratorie cu texte in irlandeza si premiandu-i cu o sesiune de mentorat despre whiskey. Iar ADfel Galleries a reunit si anul acesta studiile de caz ale celor mai bune campanii neconventionale din toata lumea. ADfel 2011 a fost moderat de inconfundabilul moderator virtual Vicentiu Furnica si de asistenta lui, la fel de virtuala.