Elena Ionita si Stefan Chiritescu, recent alesi in board-ul APG Romania, Elena ca responabil de proiect, iar Stefan ca presedinte, ne povestesc despre relatia dintre planneri si creativi, acoperind punctele urmatoare: diferenta dintre ce scrie in manuale si viata reala, cat ar trebui sa dureze brief-ingul creativilor, cum arata brief-ul de creatie ideal, cat de incantati si de receptivi sunt creativii in general la sedintele cu plannerii, daca un planner prietenos e mai convingator decat unul cu temperament puternic, cand si de ce apar conflictele dintre planneri si creativi, precautii/solutii pentru aceste conflicte, ce riscuri sunt cand pur si simplu nu te intelegi bine cu creatia, care e cel mai creativ lucru pe care l-ai facut ei ca sa convinga creativii, in ce circumstante sunt constransi plannerii sa post-rationalizeze, care e meritul creatiei cand agentia castiga un premiu de eficienta. E un material lung, dar savuros, cu doi dintre cei mai competenti planneri de la noi, din care cred ca veti invata mai mult decat ati reusit pana acum din carti.
Echipa IQadsTv:
Invitati:
Elena Ionita (Strategic Planning Director, Leo Burnett)
Stefan Chiritescu (Head of Planning, Graffiti BBDO)
Grafica: Andrei Nica (www.sendal.ro)
Muzica:
Studio 88 ( www.studio88.ro )
Montaj & postprocesare:
efectiv d4 ( www.efectivd4.ro )
Producator: IQads