[Adbreak #41] Victor Stroe despre campaniile Leo Burnett castigatoare la Effie 2011

Victor Stroe (Strategic Planning Director, Leo Burnett) vorbeste despre campaniile Leo Burnett castigatoare la Effie Romania 2011: campania Always -"28 Days with a smile on your face" (premiata cu Gold), care a constat in infiintarea unui cabinet online, pe noifetele.ro, unde tinerele primeau raspunsuri de la doctorite ginecolog la intrebarile despre igiena intima, campania de lansare a produsului premium Lenor Parfumelle - "Kidnappings" (Bronze), pentru care s-a schimbat frame of reference, luand in considerare faptul ca oamenii nu ar da mai multi bani pe un detergent, dar i-ar da pe un parfum, si campania Groupama - "House Insurance" (Gold), care a pornit de la constatarea ca oamenii sunt nepasatori fata de categoria asigurarilor pentru casa, motiv pentru care s-a decis schimbarea focusului.



Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Oameni

Festivaluri



Branded


Related podcasts