A doua editie AdCouture i-a avut ca invitati pe Dan Petre, Managing Partner D&D Research, si Adrian Tuluca, General Manager Propaganda si vicepresedinte UAPR care au discutat despre inceperea AdMarket 2008, studiul pietei romanesti de publicitate realizat de firma de research D&D, la initiativa UAPR si IAA. Care sunt imbunatatirile fata de editia precedenta si care sunt aspectele cele mai importante pentru oamenii de marketing, aflati chiar de la coordonatorii proiectului.
La rubrica Insider, Felix Tataru, Managing Partner GMP, vorbeste despre business-ul si clientii agentiei pe care o conduce, premiile obtinute si despre cum a reusit sa mentina echilibrul GMP dupa plecarea mai multor echipe de creatie.
Echipa AdCouture
Invitati:
Dan Petre, Managing Partner D&D Research
Adrian Tuluca, General Manager Propaganda si vicepresedinte UAPR
Felix Tataru, Managing Partner GMP
Moderator: Serban Ciusca
Montaj & postprocesare:
The Money Channel
Redactor: Mirabela Manea
Propaganda
Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »