La editia a 41 - a AdBreak, panelul Debriefing, au urcat pe scena Adela Dan (Senior Copywriter, McCann Erickson), Dinu Panescu (Group Creative Director, McCann Erickson), Valentin Suciu (Creative Director, Odyssey) si Robert Tiderle (Creative Director, Papaya) care ne-au vorbit despre campaniile lor premiate la Effie 2011. Astfel, am aflat ca Grand Effie-ul castigat de Dedeman a fost pentru "curajul in comunicare, abordarea emotionala, in conditiile in care piata do-it-yourself comunica preturi si atat” (Adela Dan) si ca obiectivele campaniei "Nunta” pentru Vodafone s-au axat pe cresterea notorietatii (Dinu Panescu). Tot de la Dinu am aflat ca obiectivul campaniei pentru ROM a fost intinerirea targetului. Despre Savana, Robert Tiderle ne-a povestit ca in ultimii trei ani a crescut de la "5,5 la 10,8% marketshare” si ca Fabryo a crescut de la "14 si ceva la 22 si ceva”. Dupa care Robert ne-a impartasit cateva idei despre experienta lui ca jurat pentru Effie 2011: "Si cred ca greseala cea mai mare e ca pe de o parte te duci si tu stii campaniile macar ca si creatie. Astepti sa vezi niste rezultate pe care nu le vezi sau sunt manarite intr-un mod mai mult sau mai putin ingenios”. Vali Suciu, pe de alta parte, a subliniat ca Odyssey si-a castigat premiile cu Mic.ro si "Concert la Injectoare” pentru Efix pentru ca au avut o poveste "frumoasa si generoasa” in spate.