S-au derulat deja cateva campanii de publicitate pe bloguri, dar cercul celor alesi ramane restrans, indiferent de criteriul de selectie (traficul sau influenta). Pentru bloggerii care se plictisesc asteptand sa creasca piata si sa-i implice si pe ei cineva intr-o campanie, avem cateva sfaturi de la profesionisti din domeniu si o poveste de succes: IGU, primul blogger roman care a vandut spatiu de publicitate si care a reusit sa formeze in jurul blogului o comunitate, careia i-a oferit de curand o retea de socializare. Pentru oamenii de marketing care sunt tentati de bloguri, dar raman in continuare prudenti, Ionut Oprea si Cristi Parvan clarifica beneficiile si riscurile unei campanii pe bloguri.
Echipa IQadsTv:
Invitati:
IGU (Feeder)
Ionut Oprea (Managing Partner, Blog Agency)
Cristi Parvan (Interactive Media Director, Zed Digital)
si pe alocuri Calin Fusu (Director General, Neogen)
Grafica:
Andrei Nica ( www.sendal.ro)
Muzica:
Studio 88 ( www.studio88.ro )
Operator:
Andrei Hategan, Mirabela Manea, Diana Caracota
Montaj & postprocesare:
MStudio
( www.mstudio.tv )
Producator:
IQads