Nu avem decat doua luni, dar ne simtim pe post de Feti Frumosi, care cresteau intr-o zi cat altii intr-o luna. Si oricat ne-ar placea si de voi adultii, parca tot mai bine ne simtim in mediul nostru „bobocesc”. Ne invata primele gangureli despre publicitate chiar Ioana Iordache, CEO Leo Burnett, intr-o poveste despre cresterea agentiei si tarnsformarea in grup. Fostul boboc al agentiei, Claudiu Dobrita, actual senior copywriter la Grey, ne arata cum se face un spot interesant pentru Click Net, iar Cristian Simion, copywriter Ogilvy & Mather, carcoteste alaturi de noi despre spotul radio la HVB Bank. Doica ne va fi Razvan Capanescu, Creative Director la Publicis, care ne serveste un moft autentic. Sarbatorim tot alaturi de un Creative Director, Mihaela Pascu de la Mercury Promotions aratandu-ne fata ascunsa publicitatii. Si daca tot ne-am obisnuit cu ritmul veseliei, ii primim la noi si pe castigatorii PR Awards, dar si pe outsideri. Cornel Ilie, vocalul de la Vank, si alti doi tineri se aventureaza in campaniile pentru pasta de dinti. Nu fugiti. Va asteptam si data viitoare, tot pe IQadsFm.
Identitate audio: Studio 88 ( www.studio88.ro )
Voice Over: Cristi Stanciu