Toamna ne-a oferit sansa de a arata ca se poate si un alt fel de publicitate. Terasa La Motoare a gazduit un eveniment de publicitate neconventionala la care brandurile au interactionat diferit cu publicul tinta.
Frame-ul a pus ochii pe eveniment si l-a captat pentru voi, iar outsiderii prezenti au putut sa ne spuna ce cred ei despre reclamele romanesti la ciocolata.
Celor care le-am trezit apetitul le servim un interviu fierbinte cu Dan Moraru, CEO Graffiti BBDO, care tocmai si-a cedat locul la sefia agentiei de publicitate unei tinere hotarate sa schimbe fata Graffiti.
Ramanand printre seniori, Cristi Munteanu, Creative Director la TBWA Merlin ne serveste un moft despre cum sa nu devi auto-suficient si sa vrei mereu mai mult. Si daca tot ne aflam intr-un spatiu in care cantitatea conteaza, Laurentiu Dinca a umplut Bucurestiul de copii dornici sa alerge nestingheriti pe strazi.
Povestea care incepe ineviatbil cu „a fost odata” ii revine lui si noii campanii Romtelecom. Cum ar suna insa Bucurestiul plin de motoare ambalate? Putem asculta un pic in spotul RedBull. Ce spune insa un publicitar pasionat de motoare? Aflam de la Radu Pilat, copywriter McCann Erickson.
Un om cu multe pasiuni esti si Dan Amariei, Deputy Creative Director la Propaganda, sarbatoritul emisiunii. Ramaneti pe IQadsFm.
Identitate audio: Studio 88 ( www.studio88.ro )
Voice Over: Cristi Stanciu