Daca "vesticii" erau obisnuiti sa aleaga dintre sute de branduri, in Romania oamenii traiau o cu totul alta experienta: o singura marca pentru fiecare produs. De aici si importanta pe care aceste monobranduri au avut-o in vietile celor care le realizau dar si a celor care le foloseau. Ce s-a ales de destinul acestor branduri, de oamenii din jurul lor si de orasele mici industriale pe care le sustineau? Exista viata dupa moarte pentru brandurile socialiste?
Ana Vlad si Adrian Voicu gasesc un raspuns partial pozitiv la aceste intrebari, unele au supravietuit eroic. Si azi mai vedem oameni mergand la fabrici cu Mobre reconditionate si biciclete Pegas. Altadata mandria Romaniei socialiste, aceste orase si-au pierdut complet identitatea, odata cu disparitia produselor. Un final trist pentru o poveste de dragoste ai carei protagonisti erau brandurile celebre de odinioara si oamenii din orasele mici, care astazi traiesc in umbra acestor produse.
Metrobranding a fost nominalizat de Festivalul International de Filme Documentare de la Jihlava la prestigiosul concurs DocAlliance Selection. Lansarea filmului la noi in tara va avea loc in luna martie
Invitati: Adrian Voicu si Ana Vlad