[AdBreak #37] 3. Inspiration: Tudor Chirila

Tudor Chirila a vorbit despre inspiratie la AdBreak #37, in cadrul rubricii dedicate unui creativ care nu lucreaza in publicitate. El a facut mai intai diferenta dintre inspiratia publicitarilor, care e obiectiva si trebuie sa se petreaca intr-un context, tinand cont de niste rigori si inspiratia artistilor, care e subiectiva.

Tudor a povestit despre cele 6 luni care au trecut pana cand i-a venit ideea cantecului de final pentru opera rock "Am sa ma intorc barbat", care continea pana atunci 16 piese. Ultima piesa a fost "Epilog", iar inspiratia i-a venit in timp ce se jucau Counterstrike. Apoi Tudor a mai povestit si despre momentul in care i-a venit ideea pentru "Sarkozy vs. Gypsy ": cand a vazut tiganii intorsi din Franta coborand din avion la Bucuresti.

Sfatul lui Tudor pentru tinerii care sunt demotivati si care nu-si gasesc inspiratia e "sa stea pe langa batrani".




Branduri



Branded


Related podcasts