Ziua cotidiana a omului publicitar se compune, in buna parte, din discutii cu clienti, lupte cu briefuri, inca niste discutii cu alti clienti, rivalitati mai mult sau mai putin amicale si, desigur, goana dupa idei nemaivazute cand totul s-a mai facut. Totul asezonat cu lucru pana in noapte in mediu steril de birou, cu mancare chinezeasca, pizza si chipsuri pe langa.
Dupa tot ce patimesc prin agentii in numele creativitatii brandurilor romanesti, si publicitarii merita sa fie surprinsi. Si asta am facut, printr-un eveniment care i-a scos din birouri si abstract pentru o portie indestulatoare de bucatarie si treburi concrete.
Pe 9, 10 si 11 noiembrie la Chef Parade, s-a trecut de la imbinarea de concepte la cea de ingrediente, in cadrul Cupei Agentiilor la Gatit by Lidl '16.
Montaj realizat de Andrei Nica (Sendal Studio).
Mai pe larg despre cum a fost la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl din 2016, aici.
Despre Lidl
De la intrarea pe piata romaneasca in 2011, Lidl a devenit unul dintre cele mai importanti retaileri din Romania. Lidl dispune astazi de magazine in mai toate tarile europene si este unul dintre cele mai mari lanturi de magazine de tip discount din Europa. Cucerirea de noi piete, in care ofera clientilor calitate maxima la cele mai avantajoase preturi, ramane si pe viitor obiectivul Lidl cel mai important.
Despre Cupa Agentiilor la Gatit
Creativii ingredientelor, ai prezentarilor si ai uralelor isi gasesc locul, pentru al patrulea an consecutiv, la Cupa Agentiilor la Gatit, un eveniment IQads care face parte dintr-un concept mai amplu de intreceri creative dedicate industriei publicitare din Romania - "Cupa Agentiilor". Scriem retetarul Cupei la Gatit inca din 2013 si starnim creativii sa se infrunte in preparate si farfurii. Partenerii media sunt: Bucataras.ro, Gustos.ro, Culinar.ro si Radio Guerrilla.