Evenimentele publicitare below-the-line, fie ele lansari, promotii sau petreceri, au de cativa ani un lucru bun in comun: show-ul de VJ-ing. Nu sunt niste imagini aruncate aiurea pe pereti, cum am fi tentati sa credem, nu e nici un slideshow pe post de screensaver, de la un computer la care nu lucreaza nimeni. Ceea ce vedem acolo e munca de cateva saptamani a unor oameni pentru care proiectiile video sunt principala ocupatie. Se lucreaza pe tiparul oricarui job din publicitate, asta inseamna ca VJ-ul are si brief, si informatii destule despre brand, asa incat consumatorul sa nu se simta agresat de prea multe mesaje, dar nici prea relaxat incat sa uite de ce a venit. Daniel Gontz (Casa Gontz) si Dilmana Iordanova (KOTKI Visuals) sunt VJ-i cu multe evenimente la activ, iar la IQadsTv vorbesc in cuvinte si imagini despre ce ar trebui tu sa observi la urmatorul event, fie ca esti consumator, client sau gura-casca.
Echipa IQadsTv:
Invitati:
Dilmana Iordanova (KOTKI Visuals)
Daniel Gontz (Casa Gontz)
Grafica:
Andrei Nica ( www.sendal.ro)
Muzica:
Studio 88 ( www.studio88.ro )
Operator :
Alexandru Popescu
Montaj & postprocesare:
MStudio
( www.mstudio.tv )
Locatie
Web Club
Comentarii
putina promovare a unei astfel de industiri nu ar strica pentru nimeni.
vj - super, sunt tari baietii, si actuali. Din pacate inca nu isi dau seama ca si ei traiesc ca orice creativ din agentie......au inca mandrii, o sa le treaca