Making of Petrom la ADfel 2010

La ADfel, Petrom a demonstrat in mod neconventional crezul sau: Romania va creste prin bun-simt si responsabilitate.

Ca sa ofere masura neglijentei oamenilor, Petrom a instalat in centrul terasei La Motoare un container urias, transparent, in care au fost stranse zilnic deseurile aruncate pe jos de cei din terasa, pe toata durata ADfel. Imposibil de ignorat, containerul a aratat tuturor evolutia responsabilitati celor din terasa: nivelul deseurilor stranse in fiecare zi a fost marcat, timp de 7 zile. Iar ca alternativa la aruncatul pe jos, Petrom a amplasat in terasa mai multe pubele.

In fiecare zi, cantitatea de gunoaie stranse de pe jos a scazut fata de ziua anterioara, semn ca experimentul a functionat: Petrom a facut oamenii sa constientizeze ca fiecare gest individual poate schimba lucrurile in bine. La final, in containerul Petrom s-au strans peste 11 metri cubi de deseuri care fusesera aruncate pe jos in terasa, deseuri care au fost sortate si reciclate selectiv.

Concept: Leo Burnett
Implementare: IQads



Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii



Branded


Related podcasts